effe klagen

Hoi Bea,
wat vervelend dat je je zo rot voelt. Heeft die psychologe geen collega waar je even terecht kunt? Want tot 17 april wachten duurt wel erg lang als je je zo voelt.
Misschien is Videohometraining trouwens wel iets voor jou. Dan wordt er een opname van 10-15 minuten gemaakt en wordt er samen met de ouder teruggekeken. Het is gericht op positieve interactie. Zoals ik hierboven als schreef zit die ook vaak in kleine dingen en dat kun je met de video goed zien.  Misschien vind je het wel helemaal niks hoor.... het is maar een idee.
Ik hoop dat je je weer snel wat beter voelt.
Groetjes Veerle
 
Hoi Bea,

Wiebe voelt waarschijnlijk dat jij niet lekker in je vel zit en reageert daarop. En het gekke is met kinderen, die voelen echt precies aan wanneer er iets niet lekker loopt! Je hoeft ook niet te proberen de schijn op te houden, Wiebe voelt het vast en zeker haarfijn aan als jij vrolijk doet, maar het niet echt meent. Dus de enige oplossing is: aan jezelf werken!! En ik ben het met iemand hierboven eens: vraag naar een collega van je psycholoog! Of ga langs je huisarts en leg uit wat er aan de hand is. Misschien heb je ook meer nodig dan alleen die psycholoog. Als je een depressie hebt, zijn er ook medicijnen verkrijgbaar via je huisarts. Blijf er niet mee zitten meid, want ik heb de ervaring dat het er niet beter op wordt! In het ziekenhuis kun je je schildklier na laten kijken dmv bloedonderzoek. De schildklier regelt je hormoonhuishouding en die moet prefekt in balans zijn. Is die dat niet, dan kun je je vreselijk ongelukkig voelen.
Ik weet hoe je je voelt. Na de geboorte van mijn oudste (3,5 jaar nu) heb ik ontzettend depressieve gevoelens gehad, maar kon er voor mijn gevoel nergens mee terecht. Ik ben er toen een jaar mee blijven lopen en geloof me, dat was NIET leuk! Niet voor mijn zoon, niet voor mij en ook niet voor de mensen in mijn omgeving. Pas na 1 jaar werd het minder. Toen ik de tweede kreeg en het gevoel weer op kwam zetten, heb ik de huisarts én verloskundige direkt op de hoogte gebracht en door er snel bij te zijn heb ik deze keer gelukkig dezelfde ellende kunnen voorkomen!!
Blijf er niet mee zitten, niet tot 17 april!!! En Wiebe... meid... een kind is echt dol op zijn moeder hoor, alleen voelt hij negatieve energie van je afkomen en je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij dan liever naar iemand gaat die wel positief aanvoelt. Heel moeilijk, maar jij moet nu eerst goed voor jezelf zorgen en dan zul je zien dat het beter gaat en Wiebe nog net zo dol op je is hoor!!

Heel veel sterkte enne.. actie ondernemen hè!!!!
Petra
 
Terug
Bovenaan