Effe lekker zueren over kwaaltjes e.d.

heey allemaal!

lees al wel een tijdje mee maar wordt nu toch wel tijd dat ik me er ook gezellig in ga mengen. en klagen is natuurlijk altijd heerlijk  wat lekker herkenbaar allemaal om te lezen! doet me wel goed. heb ook vrij lang een kwaaltjesvrije zwangerschap gehad, lijkt wel alsof mn lichaam nu nog een inhaalslag moet maken om alles toch nog even gehad te hebben  ben nu 36+1 en het mag van mij nu echt wel komen. begin er wel wat zat van te worden. doodmoe, maar kan echt niet goed slapen.en dan  iedereen die zich er maar mee bemoeit, en vind dat je meer op bed moet gaan liggen (waar je vervolgens toch niet kunt slapen..) of de kleine is te actief, of je moet om de 15 minuten naar de wc, kan mn draai niet vinden, hoor vanalles, en denk natuurlijk ook veels te veel na over dingen als ik dan eenmaal op bed lig. maak me echt snel zorgen om dingen op dit moment, mn vriend wordt er soms wel gek van. hebben we wel echt alles klaar? kunnen we het wel aan? houdt mn vriend nog wel echt van me? blijft alles wel goed gaan? haal me de raarste dingen in mn hoofd.. weet van de helft ook wel dat het onzin is dat ik me er druk over maak, maar toch doe ik het. ben dan ook echt overemotioneel op dit moment. huil om de raarste dingen... hoeft maar iets te gebeuren (of soms nog niet eens)  en ik zit te janken (lucht dan vervolgens wel weer heerlijk op..)
gelukkig gaat met de kleine alles tot nu toe goed. vermaakt zich nog prima daarbinnen. is nog niet ingedaald en weet dus perfect mn ribben te vinden (die nu dus al lekker zeer beginnen te doen). hij zit nu behoorlijk in de weg af en toe, en draait steeds eigenwijs weer terug als ik hem een beetje een andere richting op heb proberen te 'duwen'. gaat volgens mij wel een druktemakertje worden..
baal echt zo dat ik niet lekker in de zon kan zitten op dit moment.. het zonnetje lacht me steeds wel toe,maar zo gauw ik in de zon zit ben ik gelijk duizelig en benauwd. dus maar weer in de schaduw :( heb mn hele zwangerschap sowieso een wat lage bloeddruk gehad, dus sowieso sneller last van de warmte. kijk er echt naar uit straks weer lekker van het weer te kunnen genieten!

zo dit is al weer een heel verhaal geworden, lucht wel op hoor ;) zoals anderen ook al zeggen, voel me soms echt een zeur.. zeg het dan vaak ook maar niet, dus dit is wel even fijn  

Liefs Esther

Hoi,
Nu 37+1 en door de stuitlig krijg ik elke keer een hoofd in m'n maag geduwd, dat schrijnt echt, zo irritant! Vooral omdat ik daar dus 's nachts 5x wakker van wordt en dan of op m'n andere zij moet gaan liggen of moet gaan zitten of staan om hem anders te laten liggen. En dan moet ik weer plassen, enz.
Nog 2 weken! Dan de geplande keizersnede, laat maar komen!

wendy

Terug
Bovenaan