effe mijn hart luchten

hallo jenna,

Bij ons is het juist hetzelfde.
Ons zoontje Rune (24-12-2004) schreeuwt het hele huis bij elkaar als we hem een nieuwe pamper moeten aandoen. Hij stampt en krijst alsof hij de grootste foltering ondergaat.
het is soms zo erg dat we hem gewoon met 2 moeten aankleden. De ene doet de kleren aan, de andere leidt hem af met boekjes (liefst over auto's).
Ik ben dat pampergedoe soms zo beu dat ik echt wil dat hij zindelijk wordt maar Oh wee, zet hem niet op het potje want dan begint het concert terug.
Mijn moeder heeft onlangs een pyjama gekocht van Cars. Hemeltje als ik dit smorgens wil uit doen!!!
Ben wel eens opgelucht om te lezen dat er mama's in deze fase zitten.
Het is namelijk heel lang geleden dat ik dit forum bezocht heb, heb mij voorgenomen om het meer te doen!!

groetjes,

vicky
 
hier ook zo lekkere dreumes in de pupertijd.
ilse  is van 17.02-2005.

het is elke keer weer een gevecht om de luier te doen, en aan te kleden.
als mijn man er is doen we het samen. en anders probeer ik haar af te leiden met iest, maar dat lukt bijna nooit. steeds achter haar aan rennen om een kledingstuk iets verder aan te kunnen doen.

ook met het spelen is ze lekker aan het spelen, gaat ze opeens met de spulen gooien.
en ze wil alleen maar t.v kijken, als het niet mag kunnen ze het een paar huizen vederop nog horen. en dit gebeurd dagelijks.

ik kan welmeer dingen op noemen. ik zag dit bericht/vraag, en het kwam me heel bekend voor. du s ook een berichtje van mij.

als dit tot ongeveer 4 jaar duurt, is ilse er ut en mijn andere dochter begint dan net, kan er nog even mee voor uit.

maar geniet ook van de mooie momenten, die overtreven alles weer.

groetjes henny
 
Terug
Bovenaan