effe pauze

A

Anoniem

Guest
Jeetje wat heeft een mens veel troep....
Ik heb vanmorgen Feline naar KDV gebracht en zelf boodschappen gaan doen, toen thuis een broodje gegeten. Van alles naar beneden getilt en in de auto gepropt, naar de stort gereden. Auto daarna uitgezogen (allemaal spinnewebben van spullen van het terras bah..)
En nu de hele administratie aan het uitzoeken en weggooien.... En al wat inpakken.
We zouden met de boot weg gaan, maar we gaan morgen nog mijn man zijn computertroep uitzoeken en weggooien en nog meer inpakken.

Dus geen vrije dag voor mij.....

Nou ik ga maar weer verder.

groetjes Maris

ps sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik moet echt door.

hee maris,

hier het zelfde hoor heb van 8 tot 12 gewerkt.
toen het huishouden nu nog boodschappen doen.
en dan morgen kleren voor vakantie kopen en koffers gaan inpakken.
zo zie je je bent niet de enige.

groetjes saloua

Heel veel succes met alles wat jullie nog moeten doen en vergeet niet op tijd je pauzes te pakken.

Hoi Saloua,

Druk dan he! Wij zouden het weekend met de boot weg gaan, maar het wordt een dagje bij opa en oma mee op de boot, want we hebben de puf niet gehad om spullen in te pakken. hahaha
Gelukkig al heel veel gedaan, en morgenochtend nog veel keukenzooi inpakken en dan 's middags even rust.
Jij heel veel plezier op vakantie!

groetjes Mariska

Hoi Linda,

Ja ik heb nu een hele lange pauze! Maar tussendoor gewoon doorgezwoegd, gebruik van maken dat Feline op de creche was. hahaha
Morgen een paar uurtjes 's morgens en daarna lekker naar schoonouders, heelijk varen.

groetjes Maris

Hey Maris,

erg is dat hé, dat opruimen enzo?
Het is ook niet mijn hobby, maar strax weet je wel prs wat je hebt
Heel veel succes met alles!!

Liefs Debby.

Hey Debby,

Ik heb ook op elke doos gezet wat er in zit, leek me wel handig als ik geen zin heb om alle dozen uit te pakken en iets nodig heb (lekker lui)
Maar gaat allemaal wel lukken hoor, dank je wel.

liefs Maris

Hey mariska,

Ben je aan het inpakken en opruimen voor de verhuizing??
Wij gaan ook verhuizen deze zomer, best leuk maar dat inpakken is toch echt minder...succes en probeer je nog wel een beetje te genieten van het weer?

Groetjes Lynn en Hidde 18-07-07

Terug
Bovenaan