effe pauze

He Lyn,

Ja het inpakken en   straks verhuizen is niet zo leuk, maar als we eenmaal in ons grote mensen huis zitten! (zo noemen wij het altijd haha)
Vandaag de hele dag naar mijn schoonouders geweest op de boot, echt heerlijk! Morgen deels inpakken en deels lekker op het terras van de zon genieten!
Heb jij veel in te pakken. Ik sta ervan versteld wat ik allemaal heb verzameld in een 2 kamer appartement haha

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Ik dacht dat het wel mee viel met inpakken, maar ik was gister even op de zolder en schrok er wel van. We wonen hier nog maar 2,5 jaar, maar wat kan een mens veel verzamelen.
We hebben een pand gekocht met een winkelruimte en een bovenwoning. We krijgen eind van de maand de sleutel en eerst gaat de winkel over (waarschijnlijk 1 augustus) Daarna gaan we er zelf boven wonen.
Ik maak me nog meer zorgen om wat er allemaal gedaan moet worden. Er zitten nog gaskachels, dus we laten cv aanleggen, plafons moeten vervangen worden, electrisch moet opnieuw aangelegd worden en dat is nog maar het begin.
Nou ja, ik heb nog even. (ons huis moet nog verkocht worden)
Groetjes Lynn

Hoi Lynn,

Pff wat een werk nog zeg! Wel leuk dat jullie meteen een winkel openen, wat voor winkel?
Hebben jullie het huis al lang te koop staan? Wij hadden ons appartement heel snel verkocht. Op dat moment stond er niks vergelijkbaars te koop en het is in een gewilde prijsklasse.
Nu gaat het toch wel snel vind ik, want het huis dat wij gekocht hebben stond 3 dagen te koop en toen hebben wij het gekocht.

En troep, het is ongelooflijk. Ik heb al wel veel weggegooid, want ik wil geen dingen verhuizen die ik niet meer kan gebruiken of wil gebruiken straks.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan