effe van mij afschrijven!

Hallo, ook hier een blijk van herkenning. We hebben een heerlijke zoon van 3,5 jaar en na zijn geboorte alleen nog maar te kampen gehad met miskramen.

Inderdaad vliegen de gekste reacties je om de oren, van de week zei iemand zelfs: ach meid met die dure euro kan je het maar beter bij 1 laten he, zo kosten zoveel zelf al voor ze goed en wel geboren zijn. Ik kon dat mens wel slaan (heb ik niet gedaan hoor) maar dan denk ik: oh mensen denk toch na voor je iets zegt. Ach de meeste bedoelen het niet kwaad maar het is nou eenmaal een gevoelig onderwerp bij een hoop vrouwen (en mannen ook trouwens maar die gaan er vaak toch luchtiger mee om is mijn ervaring)

Nou ik wens iedereen heel veel sterkte en geluk en ik hoop dat jullie allemaal het kindje krijgen waar jullie zo vreselijk naar verlangen.

Groetjes van Santje

hoi

wilde even laten weten dat ik het erg fijn vind dat er meerdere zijn die reageren,
En het zelfde voelen.

wilde jullie ook even op de hoogte houden.

heb vanmorgen terugplaatsing gehad van twee embryo's en ze zagen er goed uit.
dus van de vier eitjes, zijn er twee bevrucht. we waren door het dollen heen.
 mijn man heeft vanmorgen gebeld om kwart voer negen, ik durfde niet en hij zat te trillen en toen hij het hoorde was hij hellemaal ontdaan.

Nu komen de 2 zware weken het wachten en hopen, mag 25 maart een test doen, zou mooi verjaardags kado zijn want ik ben 26 maart jarig.

Iedereen verder veel succes,

groetjes Jenny

Heeyy Jenifer,

Wat fijn dat jullie een terugplaatsing hebben gehad, en nog wel van 2.
Spannend hoor..... 2 weken afwachten, dat lijkt me volgens mij nog het ergste. Weten dat er iets zit, alleen nu afwachten of het blijft zitten.
Lekker veel afleiding zoeken!!, (makkelijker gezegd als gedaan denk)
Ik ga heeeeeeeeeeel hard voor jullie duimen
En hou ons op de hoogte.
Ik heb net gebeld naar het ziekenhuis om ons aan te melden. En ik heb vrijdag uitgangsecho, en als alles goed is mag ik zaterdag gaan beginnen met puregon 150  te spuiten.
Heel veel sterkte deze komende 2 weken!!!

Groetjes M

Lieve Jenifer,

Fantastisch nieuws voor jou dus , net als bij mij vorige week bij mijn cryotp
We hebben nu dus samen 4 eskimootjes 'uit te broeden'
Ik schrijf - deze keer voor het eerst - alles wat ik voel en wanneer ik het voel op in een dagboek
Dan kan ik daar bij evt. volgende pogingen nog eens naar terugkijken omdat ik nu - na 7 terugplaatsingen  - niet meer exact weet wat ik vorige keer voelde en wanneer
Nu maar hopen dat het niet meer nodig is omdat ik volgende week een positieve test in handen heb maar... ik wil jou ook heel veel succes wensen in je wachtweken
Voor mij zit woensdag week 1 erop
Veel sterkte en ik wacht met spanning op nieuws van je

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan