Effe voorstellen,

@wendy.. ja klopt zit op hyves....
Nou vdg naar de HA geweest effe een klein gesprek gehad... heeft ons in ieder geval een beetje gerust gesteld ( dat ze vdg heel goed zijn in zaad bewerken...!!!)
Dan nog zaadonderzoek uitslag....er waren 3 opties goed, matig of slecht, nou van de 6 hadden we 5 slecht en eentje matig... heb maar deze keer gelachen in plaats van huilen....
Thuis nog eens per post een aantal formulieren gerkegen die we moeten invullen en een informatie boekjeover vruchtbaarheidsonderzoek.... heb maar snel even gelezen..( staan heel veel detail in die ik eigenijk even niet wilde lezen)
Ben toen nog effe naar de apotheek geweest proxeed gekocht voor mijn vriendje die mag vdg ermee beginen ( al weet ik dat dit toch niet helpt).....
Moet nog de strakke broekjes weg doen..alleen nog maar boxer shorts vanaf nu (de zaadballen mogen niet warm worden).. en nu lekker op mijn ei wachten misschien lukt het toch nog...
Bedankt voor jullie steun

@suusje bedankt voor de uitleg had IUI verkeerd begrepen dacht dat ze het zaad bewerken en dan pas inspuiten.. maar dat is me nu duidelijk dat het niet het geval is.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
Groetjes

Hoi dania,

Ze wassen het zaad en bewerken het meer op manier dat het goede zaad ingebracht wordt,maar het zaad moet wel van bepaalde kwaliteit zijn zeg maar.

Succes verder.

Grsuusje

Hoi Dania,
Wij zijn met ronde 5 van de IUI bezig. Voor IUI hebben ze sperma nodig wat na bewerking nog minimaal 1 milj. goede zaadcellen bevat. (verhoudingsgewijs) Bij ons was het zelfs 1x zo dat na wassing de verhouding hoger was dan ervoor (zaadjes reageerden goed op de redbull die ze erbij voegen, zullen we maar zeggen)
Ik heb zeker geleerd dat alle zaadonderzoeken, of het nu voor onderzoek of behandeling is moment opnamen zijn. Pas na x keer kunnen ze zeggen of het idd van slechte kwaliteit is of niet.
Ik onderga alles eigenlijk vrij nuchter. Alleen afgelopen maandag (na 5de IUI) toch wat euforistisch vanwege 3 evengrote rijpe folikels en 11,4 milj. zaadcellen na wassing. Nu weer wachtweken dus wordt weer even geduld hebben (en die heb ik dan weer niet altijd...)
Heel veel succes in de MMM!
groetjes K.

Terug
Bovenaan