Ik heb een dochter van 8, een zoontje van 1 jaar en een baby van 2 weken

Mijn schoonmoeder heeft voor de hele familie een vakantie jaar Efteling geboekt. 3 nachten en 4 dagen.
Met 12 personen in 1 huis.

Ik houd normaal al erg van privacy en vind het vreselijk om met (schoon)familie in 1 huis te gaan. We gaan met mij eigen familie ook wel eens weekendjes weg maar dan altijd ik een eigen huisje. Ook ben ik wel vaker naar de Efteling geweest en ik vind het fantastisch maar om 19.00 savonds is mijn batterij leeg en heb ik echt rust en een paracetamol nodig van de hoofdpijn van zo’n dag.

Nu komt er ook nog eens bij dat mijn baby nog maar 7 weken is op het moment dat we gaan. Ze drinkt borstvoeding en ik zie het niet zitten de hele dag (4 dagen zelfs) door de Efteling te slenteren en elke 2 a 3 uur mijn baby ergens in het park te voeden.

Iemand tips voor mij? Het is vanwege hun gouden huwelijk dus afzeggen vind ik ook zo lullig en ook niet leuk voor mijn dochter van 8. Maar ik zie dit gewoon echt niet zitten
 
Je maakt het jezelf onnodig ingewikkeld. Waarom voel jij je verplicht de gehele dag in de Efteling rond te hangen? Ga terug naar het huis als je baby en eventueel peuter toe zijn aan rust. Dat is toch niet zo moeilijk? Heef duidelijk je grenzen aan. Wat vindt je partner eigenlijk?

Wij zijn twee jaar geleden geweest. Oudste 78 jaar, jongste 2 jaar met ook nog tieners. De tieners gingen zelf het park in. Mijn vader had in de middag ook rust nodig en ging dan ook terug naar het huis. We appten regelmatig waar we waren en soms kwamen we elkaar tegen (vaak op het terras bij Het Witte Paard). Rond etenstijd waren we wel weer als groep bij elkaar. We hebben een topweekend gehad.
 
Ik zou zeer zeker wel mee gaan. Leuk voor je andere kids. En ik denk ook zeer zeker voor jullie als familie geheel. Trek enigszins je eigen plan. Ga af en toe tussendoor naar het huisje. Niemand hoeft toch van opening tot sluit in het park te zijn? En al helemaal niet met 12 tezamen?
Ik snap heus wel dat mensen op hun privacy gesteld zijn. Maar zo af en toe je daar een beetje overheen zetten voor anderen is ook niet verkeerd. Ik vind je nogal vastbesloten en negatief in het bericht. En heb niet het gevoel dat wij onbekenden jouw mening kunnen veranderen ;)
 
Je maakt het jezelf onnodig ingewikkeld. Waarom voel jij je verplicht de gehele dag in de Efteling rond te hangen? Ga terug naar het huis als je baby en eventueel peuter toe zijn aan rust. Dat is toch niet zo moeilijk? Heef duidelijk je grenzen aan. Wat vindt je partner eigenlijk?

Wij zijn twee jaar geleden geweest. Oudste 78 jaar, jongste 2 jaar met ook nog tieners. De tieners gingen zelf het park in. Mijn vader had in de middag ook rust nodig en ging dan ook terug naar het huis. We appten regelmatig waar we waren en soms kwamen we elkaar tegen (vaak op het terras bij Het Witte Paard). Rond etenstijd waren we wel weer als groep bij elkaar. We hebben een topweekend geh
2 jaar is wel wat anders dan 7 weken. Wss kan ik nog niet eens heel lange stukken lopen na mijn keizersnede
 
Ik zou zeer zeker wel mee gaan. Leuk voor je andere kids. En ik denk ook zeer zeker voor jullie als familie geheel. Trek enigszins je eigen plan. Ga af en toe tussendoor naar het huisje. Niemand hoeft toch van opening tot sluit in het park te zijn? En al helemaal niet met 12 tezamen?
Ik snap heus wel dat mensen op hun privacy gesteld zijn. Maar zo af en toe je daar een beetje overheen zetten voor anderen is ook niet verkeerd. Ik vind je nogal vastbesloten en negatief in het bericht. En heb niet het gevoel dat wij onbekenden jouw mening kunnen veranderen ;)
Eigenlijk als ik het zo terug lees is het wel belachelijk om met een baby van 7 weken naar de Efteling te gaan, haha bedankt!
 
Je maakt het jezelf onnodig ingewikkeld. Waarom voel jij je verplicht de gehele dag in de Efteling rond te hangen? Ga terug naar het huis als je baby en eventueel peuter toe zijn aan rust. Dat is toch niet zo moeilijk? Heef duidelijk je grenzen aan. Wat vindt je partner eigenlijk?

Wij zijn twee jaar geleden geweest. Oudste 78 jaar, jongste 2 jaar met ook nog tieners. De tieners gingen zelf het park in. Mijn vader had in de middag ook rust nodig en ging dan ook terug naar het huis. We appten regelmatig waar we waren en soms kwamen we elkaar tegen (vaak op het terras bij Het Witte Paard). Rond etenstijd waren we wel weer als groep bij elkaar. We hebben een topweekend gehad.
Als ik wil rusten ga ik liever in mn eentje thuis zitten dan in mn eentje op een vakantie park terwijl de rest in de Efteling rond hangt. Bedankt voor de info!
 
Als ik wil rusten ga ik liever in mn eentje thuis zitten dan in mn eentje op een vakantie park terwijl de rest in de Efteling rond hangt. Bedankt voor de info!
Weet je wat, blijf jij lekker thuis met je baby en gun de rest van je gezin met de familie een leuk weekend. Als je zo zuur doet, zou ik je niet eens meer mee willen hebben.
 
Als ik wil rusten ga ik liever in mn eentje thuis zitten dan in mn eentje op een vakantie park terwijl de rest in de Efteling rond hangt. Bedankt voor de info!
Een aantal jaar geleden was ik 10 jaar getrouwd. Toen had ik een soortgelijk idee, alleen voor iedereen eigen huisjes geregeld, zodat iedereen kon gaan en staan waar hij/zij wilde.

Uiteindelijk bleek iedereen er evenveel zin in te hebben als jij nu hebt en lieten ze dat in soortgelijke bewoordingen als in bovenstaande quote weten.

Dus ik zou adviseren, wees duidelijk, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Ben je er direct voor altijd vanaf :)
 
Terug
Bovenaan