dubbel geplaatst
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2 jaar is wel wat anders dan 7 weken. Wss kan ik nog niet eens heel lange stukken lopen na mijn keizersnedeJe maakt het jezelf onnodig ingewikkeld. Waarom voel jij je verplicht de gehele dag in de Efteling rond te hangen? Ga terug naar het huis als je baby en eventueel peuter toe zijn aan rust. Dat is toch niet zo moeilijk? Heef duidelijk je grenzen aan. Wat vindt je partner eigenlijk?
Wij zijn twee jaar geleden geweest. Oudste 78 jaar, jongste 2 jaar met ook nog tieners. De tieners gingen zelf het park in. Mijn vader had in de middag ook rust nodig en ging dan ook terug naar het huis. We appten regelmatig waar we waren en soms kwamen we elkaar tegen (vaak op het terras bij Het Witte Paard). Rond etenstijd waren we wel weer als groep bij elkaar. We hebben een topweekend geh
Eigenlijk als ik het zo terug lees is het wel belachelijk om met een baby van 7 weken naar de Efteling te gaan, haha bedankt!Ik zou zeer zeker wel mee gaan. Leuk voor je andere kids. En ik denk ook zeer zeker voor jullie als familie geheel. Trek enigszins je eigen plan. Ga af en toe tussendoor naar het huisje. Niemand hoeft toch van opening tot sluit in het park te zijn? En al helemaal niet met 12 tezamen?
Ik snap heus wel dat mensen op hun privacy gesteld zijn. Maar zo af en toe je daar een beetje overheen zetten voor anderen is ook niet verkeerd. Ik vind je nogal vastbesloten en negatief in het bericht. En heb niet het gevoel dat wij onbekenden jouw mening kunnen veranderen
Als ik wil rusten ga ik liever in mn eentje thuis zitten dan in mn eentje op een vakantie park terwijl de rest in de Efteling rond hangt. Bedankt voor de info!Je maakt het jezelf onnodig ingewikkeld. Waarom voel jij je verplicht de gehele dag in de Efteling rond te hangen? Ga terug naar het huis als je baby en eventueel peuter toe zijn aan rust. Dat is toch niet zo moeilijk? Heef duidelijk je grenzen aan. Wat vindt je partner eigenlijk?
Wij zijn twee jaar geleden geweest. Oudste 78 jaar, jongste 2 jaar met ook nog tieners. De tieners gingen zelf het park in. Mijn vader had in de middag ook rust nodig en ging dan ook terug naar het huis. We appten regelmatig waar we waren en soms kwamen we elkaar tegen (vaak op het terras bij Het Witte Paard). Rond etenstijd waren we wel weer als groep bij elkaar. We hebben een topweekend gehad.
Een aantal jaar geleden was ik 10 jaar getrouwd. Toen had ik een soortgelijk idee, alleen voor iedereen eigen huisjes geregeld, zodat iedereen kon gaan en staan waar hij/zij wilde.Als ik wil rusten ga ik liever in mn eentje thuis zitten dan in mn eentje op een vakantie park terwijl de rest in de Efteling rond hangt. Bedankt voor de info!