Status
Niet open voor verdere reacties.
Een aantal jaar geleden was ik 10 jaar getrouwd. Toen had ik een soortgelijk idee, alleen voor iedereen eigen huisjes geregeld, zodat iedereen kon gaan en staan waar hij/zij wilde.

Uiteindelijk bleek iedereen er evenveel zin in te hebben als jij nu hebt en lieten ze dat in soortgelijke bewoordingen als in bovenstaande quote weten.

Dus ik zou adviseren, wees duidelijk, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Ben je er direct voor altijd vanaf :)
Allemaal een eigen huisje vind ik nog wel te doen

Maar met 12 mensen in 1 huis terwijl er eentje net bevallen is vind ik echt belachelijk.

Maar met 12 mensen in 1 huis terwijl er eentje net bevallen is vind ik echt belachelijk.
Ik zou ook niet 7 weken na de bevalling in een huisje zijn gaan zitten. Hooguit alleen met mensen die bereid zijn rekening met jouw en de baby te houden, en zo goed mogelijk proberen te helpen. En die je in uitgeputte toestand ook in je omgeving kan verdragen.
Maar waarom zou je? Zo kleine neemt ruim voldoende plaats in, om niet zo nodig in een achtbaan ofzo te hoeven voor de spanning.

Maar ben je nou meegegaan of niet…?
Als je humeur is zoals de reacties weerspiegelen hoop ik eigenlijk van niet.
Jij kunt het belachelijk vinden. Maar het is hùn feest. En dat mogen zij vieren zoals zij dat willen. En dat jubileum was allang bekend voordat je überhaupt zwanger was.

Maar ben je nou meegegaan of niet…?
Als je humeur is zoals de reacties weerspiegelen hoop ik eigenlijk van niet.
Jij kunt het belachelijk vinden. Maar het is hùn feest. En dat mogen zij vieren zoals zij dat willen. En dat jubileum was allang bekend voordat je überhaupt zwanger was.
Maar daarom hoef je toch niet te verwachten dat, een moeder met een baby van 7 weken, dat fijn vindt? En sommige families kunnen behoorlijk pushen.

Er staat nergens dat ze dat verwachten. Nouja, er staat dat er 1 huis is geboekt dus indirect wel haha. Als TO wel mee had willen gaan en de zwangerschap pas bekend was nadat dit onderkomen was geboekt had je ook met elkaar in gesprek kunnen gaan over hoe en wat. Met de informatie die we nu hebben blijkt dat totaal niet dat dat is gebeurd. Wel een net-bevallen moeder die overduidelijk geen zin heeft/had en dit nogal goed laat merken.
Dit had TO toch ver van te voren aan kunnen zien komen? Ik kan me zelf namelijk niet voorstellen dat zij begin september is bevallen en dat opa en oma pas toen dit hele feest hebben bedacht.
Vanaf bericht 1 ademt TO gewoon dat ze er 0,0 zin in heeft. Ga dan niet. Of ga met elkaar in gesprek. Wat wil je met zo’n bericht bereiken op een forum? Je gelijk halen of iets?
Hoe dan ook. Het feest is ondertussen geweest en ik ben nogal benieuwd hoe dit is afgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan