meiden hartstikke bedankt voor jullie reacties,ohhh Sandy dat meen je niet!!geen toetjes?????ik ben een echt toetjes monster!!!!hahaha ik zal trouwens iets grappigs vertellen over toetjes,we waren 2 jaar geleden ook all-in op kreta en daar hadden ze echt zaaaaalige toetjes en ik deed me daar natuurlijk ook vreselijk te goed aan,maar wat denk je dat er gebeurde als ik mijn favoriete toetje gegeten had?ik kreeg een buik alsof ik 6 maanden zwanger was!!!!is dat geen giller,kan je nagaan ik heb maatje 34 en daar liep ik dan t restaurant uit met een toeter van 6 maanden terwijl ik er met een volkomen platte buik in kwam!!!!verder had ik geen last,ja beetje opgeblazen gevoel natuurlijk.en na een paar uurtjes verdween t weer.wat een verhaal he.ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik weinig durf te eten daar zeker vlees en dat soort dingen(ben zowieso altijd al erg bang voor voedselvergiftiging geweest(1x gehad)maar ja nu voor mijn kleintje natuurlijk extra en voor mijn andere 2 schatjes je weet kinderen zijn dol op ijsjes!!nou we moeten er maar t beste van hopen en voorzichtig zijn,het is wel een erg bekend 5 sterren resort,maar toch ik vertrouw buitenlands eten toch nooit.in iedergeval heel erg bedankt voor jullie hulp en we zullen goed oppassen.en karin veel plezier in Egypte en ik hoor graag hoe t gewwest is groetjes el (22 weken)