eh sex??

beetje een blozend onderwerp.
maar ondanks de zwangerschap, en bevalling, heb ik nu eigelijk wel behoefte?? / zin in sex.
ik heb een keizersnee gehad, dus dat zal misschien schelen ofzo, maar ik durf niet goed.
ik vind me zelf absoluut niet aantrekkelijk zo half ontzwangerd.
en ik durf geen hints te geven. en marc is nog heel beschermend, wel lief natuurlijk. ik voel me wecht weer zo'n jong meisje dat tegen de eerste keer aanziet hahahaha.
pfffffffffffff suf he.

Mmm dit onderwerp zat er natuurlijk een x aan te komen he hihi.
Nou hier nog niet hoor opzich wel de behoefte maar ben toch nog bang voor dat het pijn doet. hebben andere dat ook? En t word toch ook echt stuntelen met die rubbertjes hihi. Ik heb nog geen anticonceptie. Maar kan me goed voorstellen dat de mannen eronderhand ook wel een x aan toe zijn!!

liefs tamjo

haha niet alleen de mannen hoor.....hihi ;)
Ondanks dat het hier pas 3 weken geleden is dat ons manneke er kwam.
Hebben we het gister super gehad haha.
Maar scheelt wel dat ik maar 1 innimini hechting had en die is inmiddels allang opgelost..........
Ik had er in tegendeel tot de vorige keer want toen had ik een stevige knip en dus ook de nodige hechtingen.
Toen hadden we ook "pas" na 8 weken weer sex.
Maarja idd die rubbers maken het er niet romatiser op......
Maarja hier geen kindjes meer dus het moet nog ff tot ik aan de pil kan.....

Liefs louise

ik ben op dat gebied niet angstig geweest.
ik geloof dat we na 2 weken een condoom bij mijn schoonzus hebben gevraagt...
op t moment zelf beetje angstig maar trok snel weer weg. 1e keer zo gedaan zodat ik alle controle had.
ik had verwacht dat t erg pijn deed zodat t alleen mee kon vallen.
en mijn vriend is der erg makkelijk in, gaat t niet stoppen we.
maar geen een seconde pijn gehad!!
en nu tsja.. moeten toch 9 maand inhalen.

ben al wel weer aan de pil. borstvoeding wou helaas niet, dus gestopt met de borstvoeding en begonnen met de pil. maar ook t pakpapier zal voor de dag moeten komen ja.
marc geeft niet echt nu aan dat hij wel behoefte heeft. maar ik denk dat dat komt omdat ie bang is dat t mij pijn doet.
pffff kwilwel maae durf niet :(

Wilde er ook een topic over openen hahaha. Ben nu 18 dagen geleden bevallen en wilde wel weten of het inmiddels wel weer zou kunnen. Tijdens de zwangerschap totaal geen behoefte gehad, maar 3 dagen na de bevalling had ik toch wel eens even zin in een goede vrijpartij. Niet dat dat gebeurt is, want ik lag zelf ook nog in het ziekenhuis. Maar nu het vloeien zo goed als over is en ik geen last heb gehad van de hechtingen ben ik er wel aan toe. Benieuwd hoe het gaat, want heb mijn schaambeentje met de bevalling behoorlijk gekneusd. Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die weer zin heeft hahahah.

hoi,
ik had daar bij de eerste ook angst voor, nou ja vond het erg spannend iig!
Wij hebben alweer gevreeen afgelopen week, al had ik veel eerder weer zin, maar door het vloeien kon dat niet.
ik zou het wel gewoon bespreken, is heel normaal dat je zin hebt en ook dat je het spannend vind.
neem lekker de tijd ervoor.
succes ermee.
Liefs MJ

Terug
Bovenaan