eh sex??

hier op zich ook wel zin maar vloei nog dus we moeten toch echt nog wachten, ben wel benieuwd weer naar de eerste keer is toch wel weer terug naar het gevoel van toen je het voor het eerst deed en val trouwens elke avond rond 9 /10 in slaap dus ja dan is de zin alweer weg

Ik heb opzich ook wel zin, maar kijk er ook wel een beetje tegenop. voor alex hoeft het nog niet zo. die is bang mij pijn te doen......... en moet zeggen dat ik zelf ook wel een beetje bang ben dat het zeer doet. morgen is mijn kleine mannetje 3 weken oud, dus nog niet zo heel lang geleden allemaal....

maar idd moet eerst ook om rubbertjes.........weinig behoefte aan een tweede zo snel hahaa......... :D eerst lekker genieten van deze kleine man!

denk dat ik miss het weekend wel ff aanstalten maak voor sex....... en dan zien we wel........... maar momenteel als ik in bed lig denk ik alleen maar aan slapen...........

Ik vloei ook nog steeds en we zijn ook doodop 's avonds. Gideon meld zich om de 2 a 3 uur voor een voeding, dus dat is nu onze dag- en nachtbesteding haha

Alleen een rubber gebruiken daar zie ik ook een beetje tegenop qua betrouwbaarheid... mannetje was er al na 1x proberen, dus als we zo'n vruchtbare combi blijven, kunnen we een foutje niet permitteren :)

Mijn vriend vind een condoom verschrikkelijk en aangezien wij 3 toch echt genoeg vinden hebben we nog niet op die manier gesext (spiraaltje wordt gezet als ik ongesteld ben dus daar is het wachten op) Maar ja je kunt het ook leuk hebben op ander manieren (hahahaha) dus wij zijn al weer een paar weken actief!!

Groetjes Anne

De zin is er bij ons alle 2 wel alleen heb ik het advies van de gyn gekregen om vanwege de keizersnede de eerste 6 weken geen sex te hebben althans de gemeenschap dan over andere variante heeft hij niks gezegt ;).

Mijn man heeft dus al zitten rekenen wanneer die weken om zijn en gekscherend gezegt dat hij dan een weekje vrij neemt :)!!

Dus het is even afwachten tot de controle achter de rug is en we groen licht krijgen van de gyn. Ook hier toch wel de gezonde zenuwen, want na de geboorte van onze 1e ging het alles behalve van een leien dakje...

Afwachten en aftellen hier dus ;)

gisteravond de stoute schoenen aan getrokken. lekker tegen marc aan gekropen. beetje kriebelen, helemaal blij, en opeens.......GESNURK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou jaaaaaaaaaaaaa, ik weet dat ik soms niet de interessantste ben, maar zo slaapverwekkend hahahaha. humor. vanavond poging 2. iets hardhandiger!!!!!
En wat ook gek is, pascal slaapt nog bij ons op de kamer. ik vind het heel genant eigelijk, sexen waar mijn kind bij is. stom he. die knort zo mogelijk nog harder dan zijn pa.

ik had trouwens tijdens de zwangerschap wel mega zin in sex. t werd wat lastig op een bepaald moment, maar dat spreekt de creativiteit wel aan ;)

Terug
Bovenaan