Ehh, biertjuh?!?!?!?!? Discussie!

nope, alleen voor de show hebben we Ivar wel eens op de foto gezet met een biertje, maar alleen omdat hij zelf er nieuwsgierig naar was

@ Phira: ik dacht al Kian heeft toch niet zo'n dikke kop...  

Die  "bier" foto's moet je gewoon als geintje  zien, ik denk niet dat een van de mama's hun kindjes als alcoholist aan het opvoeden is.
Ik geloof er ook niet in dat je alcoholisten "kweekt" door een duppeltje alcohol.
Mijn meiden vinden een slokje op z'n tijd wel lekker worden ze rustig van...... hahahaha ....sorry erg flauw ik weet het maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er ouders zijn die hun kindjes bewust aan de alcohol zetten.
Mischien naïef maar dat ben ik dan ook wel.

groetjes Daniëlle

Zoals al vaker gezegd,je moet het niet zo serieus nemen denk ik.
Het is als geintje bedoeld en ik geloof dat niemand op dit forum een drankorgeltje aan het kweken is.
Groetjes Tanja.

hahaha...

ja ik wil een alcoholist als kind hahahahahahahaha wat een grap......

dit is vast naar aanleiding van mijn foto hihihihihihihi papa ligt hier in een deuk...natuurlijk is iedereen zow vrij om zijn eigen mening te geven maar wij hadden een feessie avorige week  zondag en iedereen liep in de tuin toen is Yoëll de lege flesjes tegen gekomen toen hij aan de wandel was.....wij dachten dat ie goed verstopt was...niet dus hihi...maar goed hij heeft een drup binnengekregen...maar denk   maar niet dat dat wekelijks gebeurd...

maar goed ieder zijn eigen mening en das maar goed ook want als iedereen hetzelfde dacht en deed was het leven heeeeel saai....

liefs denise

Ik ben er ook geen voorstander van, maar ben er inderdaad wel van overtuigd dat 99% van die foto's echt "in scene gezet" zijn, en er dus geen druppel alcohol over de lippen gaat. Ik ken echter iemand (mijn ex-zwager) die zijn zoontje van anderhalf écht bier liet drinken. Mijn neefje was er helemaal dol op en zodra papa een pilsje had wilde meneertje ook een slok, die hij vervolgens dus kreeg! Kijk dát gaat me dus echt te ver... (ik vond het toen al niet kunnen, terwijl ik toen zelf pas een jaar of 15 ofzo was).

Groetjes,
Myrna, mv Isis

Oja, deze foto leek me wel grappig bij deze discussie (voor de duidelijkheid; het is een DICHTE fles wijn, die papa en mama achteraf niet eens opgedronken hebben omdat het de grootste bocht aller tijden was... ):

Hoi dames!!!
Nou, ik zie dat mijn topic aardig wat stof heeft doen opwaaien. Ik snap heel goed dat de meeste foto's in scene gezet zijn, hoor. Wat ook absoluut mijn bedoeling niet om iemand aan te vallen. Maar ik las in een van de verhalen dat er inderdaad toch kindjes zijn die op jonge leeftijd al graag een slokje meedrinken. Ik heb dat bij mijn broertje gezien, hij lustte met anderhalf jaar ook al graag een slokje bier en een nipje zoete lambrusco. Inmiddels is hij twintiger en vrij zwaar alcoholist. Hij maakt niks van zijn leven en werkt ook niet, hooguit af en toe hier en daar een klusje. Vandaar mijn reactie. Bedankt voor jullie reacties. No hard feelings...?
Groetjes, MvIlse.

Ohh, ik zie dat je een stiekem feessie hebt gehouden Yoëll!! En ik maar denken: waarom slaapt Kian zolang uit!

Terug
Bovenaan