Ehhh meldplicht??

A

Anoniem

Guest
Titel klinkt beetje zwaar hoor, maar wat ik op doel met dit onderwerp is het aantal actieve mama's hier.
We hebben best een lange lijst met moeders en baby's hier maar sommigen zie je nooit....iig al bijna een jaar niet. Met het feliciteren van de 1e verjaardagen neem ik vaak iedereen op de lijst , want ja je weet maar nooit. Maar ik begreep al een keer dat meerdere twijfelen of die personen hier nog wel komen.
Wat mij nou handig leek ( en hopelijk krijg ik nu niet een hele boze groep ofzo over mij heen) is een nieuwe lijst maken met mensen die hier echt daadwerkelijk nog komen.
En dan bedoel ik niet dat je hier verplicht elke dag week ofzo moet komen begrijp me goed. Maar dat we gewoon de mensen van de lijst halen die hier al een jaar niet meer geweest zijn.
Groetjes Lillian

Tsjjjjjja, wat zal ik zeggen! De ene   kant ben ik het wel met je eens, aan de andere kant.. Vrijheid blijheid. Maar nu met name met de verjaardagen is het idd wel lastig.

Maaruh ik meld me bij deze aan! (grapje)

Hoi Lillian,

Ik vind het helemaal niet zo'n gek idee hoor, maar meldplicht klinkt dan wel heel zwaar!
Gewoon de lijst weer eens verversen de komende maand/maanden. En of je dan dagelijks hier bent, of 1 x   in de week, dat maakt natuurlijk niet uit. Maar zo  hoeven we geen kindjes te feliciteren waarvan je denkt: heb ik die naam eerder gezien? En we weten dan ook weer hoeveel mama's in deze woonkamer bivakeren!
Voel jij je geroepen een nieuwe lijst te maken of de oude te verversen?

Groetjes,
Ellen mv Julian

hihi ja idd wel een zware titel
ik dacht wat is dat nou voor topic haha
maar ik denk dat je idd geen onderscheid moet gaan maken tussen mensen die hier dagelijks/wekelijks komen met mensen die hier bijna nooit komen.
het is een vrij forum en ik ben bang dat je op die manier wel boze gezichten gaat krijgen
en dat is jammer op zo'n gezellig forum toch?
maar ik begrijp wel dat de verjaardagen zo wel lastig voor je woorden, dus daar geef ik je dan wel weer gelijk in.
groetjes sandra

Uhm nou meiden, ik ben er één van die dagelijks geniet van jullie verhalen en vooral de foto's, en natuurlijk ook de verdrietige verhalen die soms de revu passeren.

En iedere keer beloof ik weer beterschap en ook ik wil mijn foto's showen ,maar als ik het dan via Hyves probeert en het lukt steeds niet dan #$%^$.

Dus lees ik wel trouw maar ik reageer niet....... erg hé.
Maar ik ga het nu echt verbeteren want ik vindt het véél te leuk en ik zit hier al zo lang.
Eerst op het   wanger willen worden forum toen oktober forum, uiteindelijk is Sem in September geboren en ben ik hier terecht gekomen.

Maar ik geef toe ik ken jullie, maar jullie mij niet....... dat is best gek toch.....
Dus mag ik a.u.b. op de lijst blijven staan (22 september 2006) en ik zal jullie trouw beloven......

Dikke kus
Jeannette mv Sem

Ik ben vóór!

Bij deze: soldaat Fonske meldt zich!! Geeeeeef acht!!!

Ik vind het wel een goed idee, omdat b.v. met name Jantine mv Cor er ook nog steeds op staat en zij destijds vrijwillig (weliswaar met de nodige bombarie) is vertrokken. Je kunt wel zeggen dat er  ? moeders en  ? kindjes aan het forum deelnemen, maar als een gedeelte al meer dan een jaar niet is geweest, heeft het weinig zin om in dat soort hoeveelheden te praten. Wat mij betreft kan het geen kwaad om de deelnemerslijst eens te updaten.

Groetjes Fonske.

Ik ben het er helemaal mee eens hoor! Dus bij deze: present!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan