Ehhh meldplicht??

Vind het ook oké!!

Wij melden ons ook!!

En aangezien ik de komende week weg ben...ik ben zaterdag weer van de partij!!!

jennifer mv mike

Ook hier AANWEZIG !!!

Ben het wel met je eens. Met de verjaardagen kom ik idd ook namen tegen die ik al heel lang niet meer gezien heb. Maar ach misschien leest mama wel actief mee maar geen zin of tijd om te reageren.

Groetjes Jolanda

Ik bedoel er ook niets zwaars mee hoor maar meer orde op zaken stellen wie hier nog mee doet. Of dat nou dagelijks of maandelijks is. Tis ook een open forum en iedereen is welkom maar meer zodat we weten met wie er ongeveer zijn. Vooral met verjaardagen merk je het, verder maakt het natuurlijk niets uit wie er op zo'n lijst staat, het  eet geen brood. Maar wil niemand voor zijn hoofd stoten van mij part nemen we de hele lijst volgend jaar mee naar het 2 tot en met 3 jaar forum en feliciteren we ze gewoon weer

oke oke ...

Ook hier zoon actieve meelees mamma!!...ik zit al jaren op het forum, maar lees vooral altijd mee en reageer eigelijk zelden ...tja en waarom ???weet het ook niet echt...vind het allemaal zoon gedoe (aanmelden en vooral TYPEN)en vind lezen gewoon prettiger!!maar ik weet werkelijk echt alles hoor....beetje stom zoals jeanette zegt want jullie weten eigelijk weinig van mij..maar goed ...
In ieder geval ook ik meld me hihi...

liefs lonneke mv lili en 14 wkn zw van een brusje??

quote: lonsj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 15:53:02'));

oke oke ...

Ook hier zoon actieve meelees mamma!!...ik zit al jaren op het forum, maar lees vooral altijd mee en reageer eigelijk zelden ...tja en waarom ???weet het ook niet echt...vind het allemaal zoon gedoe (aanmelden en vooral TYPEN)en vind lezen gewoon prettiger!!maar ik weet werkelijk echt alles hoor....beetje stom zoals jeanette zegt want jullie weten eigelijk weinig van mij..maar goed ...

quote: lonsj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 15:53:44'));

quote: lonsj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 15:53:02'));

oke oke ...

Grrrrrrrrrrrrr kijk dit bedoel ik nu al!!!!!!!!!!!!

1000x sorrie sorrie

Hahahaha lonneke, i think we got your point!

Maar goed, ik meld me bij deze ook....alhoewel ik niet helemaal begrijp waarom het lastig is om mensen op de lijst te hebben die er misschien niet meer zijn...neemt het teveel ruimte in ofzo?

Ajuus, ilja mv Maximus

Ik vind dat we het zo moeten laten. Door omstandigheden kunnen sommige meiden een hele tijd niet reageren. Als de pc stuk is (heb ik zelf ook ondervonden) of als er problemen zijn in de privé-sfeer. Het kost mij niet meer moeite om 3 of 2 personen te feliciteren en ik maak met alle liefde steeds de lijst "babykalender", dus wat mij betreft laat het maar zo.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan