Ehhh meldplicht??

he, hoi, hallo,

(sorry is de slogan van de camping waar ik net vandaag kom)

ook ik ben eigenlijk nog regelmatig aan het lezen...
ben nu twee weken op vakantie geweest, maar kan het niet meer bijhouden hoor al dat lezen...kost me dagen....

ik lees dus nog steeds mee, schrijf af en toe...maar niet zo vaak als de rest, als ik alles gelezen heb, dan is meestal de tijd op.....

Pascal, mv Sam, Mick en Chris

Hey Reimara,

Ik "ken" je nog van het septemberforum. Ik schreef altijd onder de naam Neeltje83, nu ben ik Mama van Dean. Er zijn heel wat dames van het septemberforum hier, maar er zijn er ook waar ik niets meer van lees (Xanthe, Maria (Miquel). Welkom terug!

Groetjes,
Nelly.

ik ben ook aanwezig.
lees bijna alles en reageer soms.
groeten petra mv iris

ja.... hier ook (weer) present na een weekje (bijna) afwezigheid (had stiekum wel een beetje meegelezen op de laptop van mijn man!  Maar in die hotels is de snelheid echt minimaal, dus reageren een beetje lastig...)

Sorry...

Ik ben dus ook iemand die in het begin vaak kwam en reageerde. Nu lees ik alle verhalen en reageer bijna niet meer.

Ook ik baal ervan dat hyves niet werkt en ik geen foto's kan plaatsen.

Maar ik zou nog graag op de lijst willen blijven!!

Groetjes Claudia en Maud-je (27-09-2006)

Hoop dat het nog niet te laat is, maar bij deze meld ik mij ook..

Ik lees bijna ieder dag, maar voor ik uitgelezen ben is het alweer laat en gun ik mezelf de tijd niet meer te reageren. Zeker nu we op vakantie zijn geweest...moet 5 pagina's terug lezen! Maar ik zal zeker nog zonnige foto's plaatsen van ons verblijf in Frankrijk en natuurlijk van Puck haar eerste verjaardag! (nog 1 nachtje slapen....)

Liefs, Marcia mv Puck.

Hallo,

hier ook een actieve mee-lees mama. Ik ben er bijna dagelijks maar schrijf bijna nooit.

groetjes Anke mv Tieme (25-09)

Terug
Bovenaan