A
Anoniem
Guest
heb geloof ik nu mijn vruchtbare periode omdat ik gisteren rare steken had in mijn lies en vanaf gister middag heel gevoelig voor hubbies aanrakingen , en dat had ik vanaf de hsg niet meer gevoeld , werd toen ook niet vochtig , om het maar even netjes te formuleren en gisteren ineens wel , wat was ik blij eindelijk weer zonder pijn te kunnen nu maar hopen dat het eindelijk iets gaat opleveren
mijn nieuwe nod datum wordt nu 21 augustus ipv de 19de o , wat ben ik nu gelukkig meiden , doe gewoon weer mee en nu maar afwachten of de gyn gelijk krijgt
nu heb ik sinds dat ik gisteren die steken heb gevoeld wel ongelofelijke last van mijn onder rug op dezelfde plaats als dat ik ongi heb , kan dat ook een reactie van die hsg zijn
please , wie kan me raad geven ?
mijn nieuwe nod datum wordt nu 21 augustus ipv de 19de o , wat ben ik nu gelukkig meiden , doe gewoon weer mee en nu maar afwachten of de gyn gelijk krijgt
nu heb ik sinds dat ik gisteren die steken heb gevoeld wel ongelofelijke last van mijn onder rug op dezelfde plaats als dat ik ongi heb , kan dat ook een reactie van die hsg zijn
please , wie kan me raad geven ?