ei eindelijk gehad

A

Anoniem

Guest
heb geloof ik nu mijn vruchtbare periode omdat ik gisteren rare steken had in mijn lies en vanaf gister middag heel gevoelig voor hubbies aanrakingen , en dat had ik vanaf de hsg niet meer gevoeld , werd toen ook niet vochtig , om het maar even netjes te formuleren en gisteren ineens wel , wat was ik blij eindelijk weer zonder pijn te kunnen nu maar hopen dat het eindelijk iets gaat opleveren
mijn nieuwe nod datum wordt nu 21 augustus ipv de 19de o , wat ben ik nu gelukkig meiden , doe gewoon weer mee en nu maar afwachten of de gyn gelijk krijgt
nu heb ik sinds dat ik gisteren die steken heb gevoeld wel ongelofelijke last van mijn onder rug op dezelfde plaats als dat ik ongi heb , kan dat ook een reactie van die hsg zijn
please , wie kan me raad geven ?

Klussen maar.............................
suc6
x-mees 26jr ronde 9

Hoi Janet,

Beetje stomme vraag mischien maar wat is Hsg??

Wat betreft jouw vraag ik heb zelf ook al een paar dagen zo'n zeurderige pijn onder in mijn buik en rug met af en toe steken in mijn liezen. Zelf denk ik dat dit toch met mijn eisprong te maken heeft maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk!

Nou succes met klussen !!!

Groetjes San

Hoi Janet,

Dat kan ook van de eisprong zijn. Daar heb ik ook onwijze krampen van. Laatst vertelde iemand hoe groot zo'n ei is. (vlgs mij 2 cm!) Dat wil wel pijn doen in zo'n eileider! Ik vond het gelijk niet meer verwonderlijk dat ik er zo'n last van had. En ik kan me goed voorstellen dat jouw eileiders met de HSG flink wat te verduren gehad hebben. Het zou best zo kunnen zijn dat ze de eerste keer gevoelig zijn. Wil je dit zeker weten, dan moet je de gyn (assistente) even bellen.
Ik hoop dat de pijn gauw weg is!

Groetjes, Kat

de steken zijn nu al wel weer over maar , de pijn in de rug duurt nu al 3 dagen , zou dat dan door moeten gaan tot ik over 2 weken ongi ga worden ? bah , heb ik weer , ben k weer mooi klaar mee

een hsg is trouwens het doorspuiten van je eileiders en kan pijnlijk zijn

Terug
Bovenaan