ei eindelijk gehad

dat meen je niet!!!! echt?? ik dacht altijd 2 milimeter. ik schoot ook in de lach toen ik het las. zo zie je maar weer, je raakt nooit uitgeleerd. ik moet nog lachen, haha. daarom is mijn ei zo gevoelig. ik heb altijd het gevoel dat ik en ballon in mn baarmoeder heb, haha.

liefs janine

nee joh!! volgens mij klopt dat echt niet 2 cm!!
de folikel om het eicel kan groeien tot 2 cm.
maar een eicel is echt heel pinimini..... net zoals de punt aan het eind van deze zin (stond ergens op internet) .
en daarbij een embryo van een week oud is 1,5 mm hoe kan een eicel dan 2cm zijn???
en sperma cellen kan je alleen met een microscoop zien zo klein zijn die...een eicel is wel groter dan een spermacel maar zie je het voor je een spermacel die je niet kan zien in een eicel van 2cm die je wel heel duidelijk kan zien......
en au!! een eicel van 2cm dat door je lichaam reist!!!
sorry ik geloof het niet...

groetjes bri

Hoi hoi

Ik weet het eigenlijk ook niet hoor, maar heb het vandaag tot mijn missie gemaakt om iedereen een beetje op te vrolijken. Komt'ie hoor:

Haha liefs wondernetje

leuk hoor
ik heb dus gisteren mijn ei gehad en ineens ben ik zoooooooooo moe heb zelfs op de bank geslapen wat nog nooit is gebeurt weet iemand misschien of het kan dat je na de bevruchting direct al moe kan zijn ? ik dacht het ergens te hebben gelezen en ben wel benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is

Hallo allemaal..

Ik wist al wel dat een eicel heel klein is en zker geen 2 cm... maar heb voor de zkerheid nog ff op internet gezocht..

http://www.predictor.nl/content.asp?page=271   Als je op deze link klikt kom je op een pagina met interessante info en daar staat dus ook hoe groot een eicel is...

"Een eicel is 0,12 mm groot. En dat is maar liefst 85.000 keer groter dan een zaadcel."

succes ermee... liefs Bats

Terug
Bovenaan