Ei sprong gemist met Clear Blue??

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben al enkele maanden op zoek naar mijn eisprong met de ovulatietesten van Clear Blue (met de smiley). 5x heb ik mijn cyclus doorlopen waarbij ik 3x mijn eisprong heb gevonden, variërend tussen de 19-22 dag. Nu kan ik hem deze maand weer niet vinden. </p><p>Het is erg frustrerend omdat mijn vriend vaart. “Volgens de berekeningen” zouden we deze maand kans maken om zwanger te worden. Alleen moet ik dan wel een eisprong hebben ?. </p><p>Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met de Clear Blue testen? Hebben jullie tips? </p>
 
Hoi hoi,
Wat vervelend dat je geen eisprong kan vinden. Heb zelf van de kruitvat en daar kan ik hem zelf wel mee vinden. Moet zeggen ene keer voel ik mn ovulatie andere keer.
Wel lastig als je vriend vaart om dan op het juiste moment te klussen. Weet niet of je vriend 2 weken weg is en 2 weken thuis. En wat je zelf werkt. Is het anders een idee om mee na boord te gaan? Als je natuurlijk je eisprong kan vinden.
Ik weet dat het met varen ook wel erg lastig is. Voordeel bij ons is dat we beiden varen op het zelfde schip.
 
Ik kon mijn eisprong ook niet goed vinden met de clear blue test. Toen maar geaccepteerd dat het die maand niet zou gebeuren. Dat is nu 38 weken geleden en het duurt nu nog 2 weken tot ons meisje er is! 
Dus: de testen zeggen sowieso niet alles! Geen eisprong op de test betekent zeker niet persé dat je geen eisprong hebt. Maar snap dat je ergens op wil kunnen bouwen. 
 
Wat ik erg fijn vindt is temperaturen en bijhouden in een app. Ik heb zelf FLO. Enige (grote) nadeel is dat je hem pas vast kan stellen nadat deze is geweest. Maar dan weet je wel of je goed getimed had. Icm het cervixslijm voor en tijdens je ovulatie, weet ik het eigenlijk altijd precies. 
 
Bedankt voor de tips. Het lastige is dat ik mijn eisprong niet voel. Maar het berichtje van NewMomLara geeft moed. We hebben wel “geklust” de afgelopen dagen dus wie weet ?.
Schippertje ik werk fulltime kantoortijden, daarnaast mag ik niet aan boord bij mijn vriend. Hij werkt wisselend 1 of 2 weken op en dan een week af (zit weinig structuur in). Wellicht moet ik een carrière switch overwegen zodat ik wel aan boord kan, Haha!  
Bedankt voor jullie berichtjes! 
 
Sorry Rein a ik lees je reactie nu pas. Temperaturen moet je iedere dag op een vast tijdstip toch? Want regelmaat is niet mijn sterkste punt. Ben bang dat ik het daardoor in de soep laat lopen. 
 
Pien,
 
Dat lijk me best vervelend kantoor tijden hebben en dam je vriend verschillend 1 op 1 af doet of 2 op 2 af. Moet zeggen heb zelf tijdje op een tanker gevaren voor ik met me vriend kreeg en ik zelf kon er niet echt aan wennen. 
Jammer dat je niet daar aan boord mag. Bij de meeste die ik ken mag dat gewoon. 
Word wel beetje lastig op deze manier als je en je eisprong niet kan meten en je ovulatie niet voelt. 
Moet zeggen 1e maand voelden ik mijn ovulatie en de 2e maand niet bleek toen zwanger alleen helaas miskraam. Toen wel de ovulatie test gebruikt. 
 
Terug
Bovenaan