Ei sprong gemist met Clear Blue??

Pien,
 
Dat lijk me best vervelend kantoor tijden hebben en dam je vriend verschillend 1 op 1 af doet of 2 op 2 af. Moet zeggen heb zelf tijdje op een tanker gevaren voor ik met me vriend kreeg en ik zelf kon er niet echt aan wennen. 
Jammer dat je niet daar aan boord mag. Bij de meeste die ik ken mag dat gewoon. 
Word wel beetje lastig op deze manier als je en je eisprong niet kan meten en je ovulatie niet voelt. 
Moet zeggen 1e maand voelden ik mijn ovulatie en de 2e maand niet bleek toen zwanger alleen helaas miskraam. Toen wel de ovulatie test gebruikt. 
 
Hij sleept dus het varen is ook mega onregelmatig. Het is niet anders! Binnenkort vakantie dus hopelijk is het dan raak. 
Vorige keer voor mijn ovulatie de dag daarvoor dikke slijm verloren. Dit had ik vanmiddag ook opeens! Hopelijk toch nog een verlate ovulatie. We houden de moed erin.
Schippertje wat naar dat jullie een miskraam hebben gehad. 
 
Klopt Pieny. 
Bij mij ligt ie naast mijn kussen. Elke ochtend voor het opstaan meet ik. Is ook het beste om te doen voordat je enige bewegingen maakt want opstaan en naar de wc lopen beïnvloedt bv al de temperatuur. 
Beste is om een thermometer met twee decimalen te nemen. Ik heb die van Sensitest = €5,- Werkt perfect!
 
Rein a bedankt voor de tip. Mocht het deze maand niet gelukt zijn om zwanger te raken, wil ik proberen een maand niks te meten. Ben er zo mee bezig. Wordt moe van mezelf! 
 
 
Ik heb ook de ovulatie testen gebruikt van clear bleu maar nooit een smiley wel 9 mnd later een prachtige dochter nu gebruik ik de ovulatie testen van sensitest , heel makkelijk en duidelijk een ei sprong gemeten ! En meteen zwanger helaas uitgelopen op een miskraam bij 10 weken , nu weer geprobeerd een ei sprong te ontdekken en weer duidelijk zichtbaar ... misschien ook testen met sensitest dipstick 
succes 
 
Pieny, 
 
Helaas is het varen id erg onregelmatig. En nu dat je zegt dat ie sleept kan ik me wel voorstellen dat je niet mee na boord mag. Ivm met touwen die breken enz.  
Kijk me wel heel lastig om dan zwanger te raken je vriend moet net op goeden moment thuis zijn. 
Dat is bij ons een voordeel dat we gewoon samen varen en wonen aan boord. Je ligt savonds toch naast elkaar. 
Hoop voor je dat het lukt als je vriend vakantie heeft. 
Hier kwam is id niet leuk maar was al heel vroeg hadden een wind ei. En had zelf al zo gevoel dat niet goed zat omdat ik alleen meer moes plassen. Nu kan dat natuurlijk ook wel maar het zat me niet lekker.
Succes met zwanger rakenm
 
Rosybo wie weet mag ik hetzelfde zeggen over 9 maanden. We kijken er erg naar uit! Dit keer ga ik geen eisprong meten. Mijn vriend heeft straks 3 weken vakantie  volgens de berekeningen heb in dan ergens mijn eisprong. 
Wat erg dat jullie een miskraam kregen. Hopelijk is het bij jullie snel weer raak en heb je een prachtige baby in je armen! 
Schippertje het is zeker lastig maar niet onmogelijk. Maar we gaan er gewoon voor! Bedankt, jullie ook!
 
Terug
Bovenaan