eigen bedje slapen

Over het algemeen is onze kleine wel tevreden als hij wakker is. Alleen bij honger, vuile luier of zo nu en dan aandacht ligt hij echt huilend in de box of in bed. En tegen de avond (na ons avond eten) heeft meneertje vaak een huil uurtje dat de ene keer een uur duurt en soms 2 uur. Leggen hem dan op zijn kamer in bed en kijken dan om de 10/15 min even en houden hem dan even vast. Nooit langer dan 5 min. en leggen hem dan weer terug in zijn bed.

Lara is nu onze tweede. Met Iris hebben wij ook heel wat voeten en aarde gehad om haar zelf te laten slapen (ongeveer een jaar en zelfs daarna was en is ze een onrustige slaapster). Een vriendin heeft met tijdens mijn 2e zwangerschap een inbakerdoek te leen gegeven, deze gebruik ik nu eigenlijk vanaf het begin met lara. het is echt een uitkomst, ze slaapt hier zo goed in. Maar nu scheelt het temperament natuurlijk ook. lara is rustiger en meer ontspannen dan Iris. Zo zie je maar dat alle kinderen weer anders zijn, gelukkig ook maar natuurlijk....
Lara slaapt nog wel bij ons op de kamer ivm de borstvoeding en zodat ik snel bij haar kan zijn zodat iris niet wakker wordt.
Veel succes!

Terug
Bovenaan