Eigen buikje

Hey dames,

Ben heel benieuwd hoe het met jullie buikjes ervoor staat. Ik heb zelf het gevoel dat het inderdaad nooit meer wordt zoals het was. Iedereen zei dit al van te voren, maar tegen beter weten in had ik toch gehoopt dat het mee zou vallen. Maar helaas, nu een maand verder en als ik op mijn zij lig voel ik me net een hangbuikzwijntje :-(

Het velletje zit hier nog wel wat losser, maar nauwelijks nog merkbaar. Ik ben op vrijdag bevallen en liep op 's maandags weer in mijn eigen spijkerbroek die nu (2 weken later) te groot is. Bij de een trekt het snel weg, bij de ander duurt het wat langer. Maar het komt echt wel weer goed hoor!

Ik ben nog 9 kg te zwaar en nog n biggetje..... Hiervoor had ik n sixpack...kleding maat is 3 maten groter maar ik geloof dat t na n paar maanden helemaal goed komt.:..

Gewoon geduld ;-)

ik zit nu 5 kilo onder mijn begin gewicht ik merk wel dat mijn buik wat meer hangt om het zo maar te zeggen maar ik ben al forser dus heb er misschien minder last van

Ik vind het woord 'golfslagbad' heel mooi gevonden; zo eentje heb ik er ook...

Ik heb ook nooit een strakke buik gehad maar nu is het wel heel erg blubber-de-blubber...,
Ik had ook van allebei mijn koters een hele flinke buik, (er kwamen 2 lange 8 ponders uit) dus ik had al een beetje rekening gehouden met een golfslagbadje..

En tuurlijk ben ik ziels-dol-in de wolken zo blij met mijn kids, neemt niet weg dat ik soms goed baal van die buik..

X
Evje

ja ik baal er soms ook wel van, maar doe gewoon een heel strak hemd aan en dan valt het al minder op ;)

en tja, ik ben toch al getrouwd, m'n man heeft ook niet het lijf van een griekse god en vind me mooi zoals ik ben, ook met golfslagbad!

Ik heb gisteren geprobeerd mijn eigen broeken aan te trekken, maar dat bleef bij proberen... Helaas passen ze nog niet.... Mijn buik valt me niet tegen, maar mooi is het nog zeker niet! Er zit trouwens nog 4 kilo aan na 2,5 week.. En bij jullie??

Terug
Bovenaan