Eigen buikje

Mijn broeken pas ik ook nog niet hoor, ben wel 1 a 2 maten gegroeid helaas. Morgen maar eens met manlief shoppen bij de h&m... ik vind dat mijn buik er wel anders uit ziet na een keizersnede, wel minder blubberig op de een of andere manier.. en voor de dames die ook een keizersnede hadden: hoe lang bleef de verkleuring van de jodium bij jullie zichtbaar? Ik geloof dat ik er toch iets allergisch voor ben, huid is helemaal schilferig er van...

Ik was 12 kilo aangekomen waarvan er nu na vijf weken nog drie aanzitten. En ik heb nog geen fut om te 'lijnen'. Herstel van mijn ks valt al vies tegen. Daardoor mag je ook maar heel weinig met je buikspieren dus heb hier echt nog het gevoel een hangbuikzwijntje te zijn :-( Enige pluspunt is dat er geen striae op mijn buik zit. Helaas door de stuwing wel op mijn borsten....

Ben nu 13 kilo afgevallen, nog 4 te gaan tot oorspronkelijke gewicht. M'n buik is nog niet wat het geweest is, maar het begint wel te komen. Wat alleen wel gek is....de hele zwangerschap geen last gehad van striemen en gisteren, na 5 1/2 week na de bevalling, krijg ik ineens een paar striemen op m'n buik!! Echt zo balen/jammer!!

Totaal aangekomen in mijn zwangerschap 4.5 kg (tot 32 weken maar 2kg, daarna de andere 2.5)
Na de bevalling was ik gelijk 11 kg kwijt.
Ben tijdens mijn zwangerschap afgevallen en dat was te merken!
:-D

Terug
Bovenaan