Eigen chatbox op komst

ben ook heel benieuwd..misschien maar een laptop nemen...???????

Misschien kunnen we het bij de belasting aankaarten, dat we een soort van vergoeding krijgen hiervoor...Dat we de gemaakte uren kunnen declaren ofzo.
We geven en krijgen toch heel veel raad, scheelt weer een hoop uren   bij een arts of andere instanties, wat weer geld bespaart, wat we weer zo moeten kunnen terug krijgen ofzo iets hahaha

nou ja beetje slappe praat,

groetjes Diana

Het wordt (als alles gaat zoals ik wil) nog allemaal veel leuker. Er komt niet alleen een chatbox, maar ook een eigen site en een heel mooi forum. Ik ben nu bezig om een eigen NL-domein te regelen (gratis). De eigen chatbox en forum worden ook gratis. Ik heb er echt veel zin in om dit alles in elkaar te gaan zetten. Het forum wordt er een waarbij zelfs alles op onderwerp komt te staan. Makkelijk om bij te houden met lezen en er is altijd een moderator (iemand die een oogje in het zeil houdt) aanwezig. Het zal er straks echt supermooi gaan uitzien. Bij het forum kan iedereen straks een eigen account aanmaken en komt er bij de deelnemers een eigen profiel met foto ed.
Ik zal zorgen dat alles straks makkelijk gaat lopen dmv een duidelijke uitleg.
De webruimte voor de site zal straks wellicht gesponsord worden.
Maar de chatbox zal waarschijnlijk het eerste online komen daarna een eigen webruimte en forum. Maar dat is nu nog in de ontwikkelingsfase. Later zal straks alles via een en dezelfde site komen. Dus alles op een plek op internet.

Wow, klinkt als heel veel werk. Ik krijg wel de indruk dat je het hartstikke leuk vindt om te doen.

jeetje, ik vindt het echt knap dat je dit allemaal kan en wil doen!!

nou nou, petje af!

Heb je hier al ervaring mee of is het een nieuwe hobby van je?

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Ik ben nou eenmaal een technologiemuts. Omdat hard en software mijn belangstelling heeft, weet ik mijn weg aardig te vinden.
Ben nu ook bezig om een 3de pc in orde te maken. Die zal straks draadloos verbonden worden met mijn modem en kan ik die pc aansluiten op mijn tv. Met gevolg dat ik straks via de tv op internet kan. Ik heb nu ook ontdekt dat ik voor een eenmalig bedrag van 8,50 euro 2500 tvkanalen heb, waarvan 75 nederlandstalig. Dus straks geen kosten meer voor tv. Dat scheelt toch iedere maand weer wat eurootjes.
Je moet toch wat doen om jezelf bezig te houden. Ik vermaak me prima zo. Lang leve het digitale tijdperk.

jeetje annemiek wat leuk!

ik zou ook wel zoveel willen weten over compu's, maar heb totaal geen geduld ervoor. ik ben blij dat jij er bent!!!!:)

wacht met spanning af!

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan