Eigen een beetje egoïstisch, maar super leuk

Vanavond hebben we nog een extra echo en dan vrijdag WEER eentje :D
zo veel zin in. Ik hoorde van een kennis van me dat ze bij ons in het ziekenhuis bezig zijn met een opleiding voor echoscopistes. Ze zoeken dan mensen die graag een extra echo willen laten maken met die opleiding als doel.
Ik heb gelijk gemaild en kreeg 3 data waar ik uit mocht kiezen. Als ik wilde mocht ik ook alle 3...
De eerste viel af omdat het midden tijdens werktijd was... maar de andere twee heb ik me gelijk voor opgegeven. Een beetje aso/egoïsistisch misschien, maar wie slaat zo'n aanbod nou af?
We hebben er zooooooooooo veel zin in :D

haha leuk!!!!!! daar heb ik dus ook nog over na zitten denken he, toen we de 20 weken echo hadden hing er ook een briefje van een school waar ze mensen voor zochten. lijkt me stiekem toch wel erg leuk hoor een extra echo hihi

xxx

Wat leeeeukkkk!! Nou, dat vind ik helemaal niet egoïstisch hoor! Zou ik ook gedaan hebben. Jammer dat je niet alle 3 de data kon. ;-)

Heel veel plezier, niets is zo leuk om een keer extra te spieken naar je ukkie.

Liefs Lynn.

Groot gelijk meid! Ik zou het ook gedaan hebben! Lekker van genieten hoor.

Als jij het niet had gedaan hadden er vast andere in de rij gestaan.

waarom egoistisch ik had gelijk voor nog meer datums gevraagd!! haha grapje...
Ik zou zeggen lekker genieten. Hun leren ervan en jij hebt de kans om nog eens lekker te spieken..

liefs

Groot gelijk, kameraad van mijn broertje doet opleiding bij röntgen maar heb em wel ff gevraagd of ze ook nog mensen bij echo's zochten helaas kon ie dat niet zeggen misschien na de vakantie weer dus dan liet ie het weten Hihi... Toch leuk al die extra echo's

Dat is helemaal niet aso/egoistisch! Ze vragen toch mensen? Jij geeft ze de gelegenheid om wat te leren. Super leuk toch?! Ik zou het ook doen.

Verl plezier!!!!

Terug
Bovenaan