Eigen een beetje egoïstisch, maar super leuk

Groot gelijk! Heb ik tijdens mijn 1e zwangerschap ook gehad in t ziekenhuis, zo konden alle opa's en oma's een keertje mee. Superleuk toch en je helpt de wetenschap ook weer een beetje!

Leuk al die reacties :)
Gisteren dan de eerste van de twee extra echo's gehad. Heel leuk weer :D
Echt genieten vooral omdat onze uk niet van echo's houdt hahaha. dan hebben ze meer tijd nodig om de dingen te zoeken die ze perse willen zien. Het bleef maar draaien, springen en van links naar rechts schuiven. Er waren zelfs momenten dat het beeld stil was gezet, maar ik de uk gewoon onder het apparaat door voelde wurmen: "sorry, je moet zo weer zoeken" zei ik dan haha.
Oh ja, toen ze het buikje wilde meten, had onze uk er meer dan genoeg van en bedacht dat het meten ook wel kon met de beentjes erbij hahahaha. Het heeft gewoon de beentjes helemaal omhoog gelegd zodat de voetjes bij het hoofdje lagen. We hebben helemaal dubbel gelegen om de kleine uk. Wel heel veel foto's meegekregen. Geweldig!
Morgen weer een echo... Heb er weer SUPER veel zin in :)

Nou ja, ik zou me niet schuldig voelen hoor! Ik vind het ontzettend belangrijk dat nieuwe artsen goed worden opgeleid en sta altijd co-assistenten enzovoort toe, ook bij minder fijne ingrepen, dan mag je toch ook een keer geluk hebben! Ik mag voor twee twintig-weken-echo's vanwege medicijngebruik. Dus vandaag Beverwijk, dinsdag Amsterdam. Ik kan het niet erg vinden allemaal. Veel plezier!

Terug
Bovenaan