Eigen herstel

Hallo allemaal,

We kletsen wat af over onze kleine spruiten, maar hoe staat het eigenlijk met jullie eigen herstel? Ik loop nog het meest te kloten met mijn ontlasting. Ik heb een subtotaal ruptuur opgelopen en poepen (sorry voor de smakeloze details) doet nog ongelooflijk veel pijn. Dan gaat het weer een paar dagen goed, maar nu heb ik sinds donderdag weer vreselijk veel last ervan. Ik word hier wel een beetje wanhopig van eigenlijk, vind dit erger dan die bevalling zelf en zit soms echt te janken van de pijn.

Heb vanmiddag een telefonische afspraak met de gyn en heb ook gebeld voor bekkenfysio, geen zin om hier nog maanden mee rond te tobben...

Wat vreselijk vervelend!!!

Ook hier lichamelijk nog niet zoals ik had gehoopt. Heb niet 1 vaste klacht maar ben er helemaal klaar mee dat mijn weerstand zo laag is/ blijft. Ik ken dat helemaal niet, ik was nooit ziek en nu..grrrrr Ga van ontsteking naar ontstekingen en ook de griep heb ik voor het eerst in mijn leven gehad. Ook heb ik veel last van mijn rug( helaas heeft fysio nog niet veel geholpen)

Ik heb volgens mij nog nooit zo gezond en veel vitamines gegeten maar helaas ook dat wil nog niet helpen en voel ik me niet fit.

Ach dan maar de cliche... als je kindje maar gezond is...hahahaha

Sterkte en hopelijk gaat het snel een stuk beter!!!

hallo dames,

ik mag over mijn herstel niet klagen.
na een lange bevalling en uiteindelijk toch nog een keizersnede liep ik 3 dagen na mijn bevalling alweer koffie te maken, dit tot ergenis van de kraamzorg en mijn man.
nu en aantal weken later heb ik wel het gevoel dat nog alles op zijn plaats zit in mijn buik. en dat vooral tijdens mijn menstruatie. de dokter zei dat ik het nog maar even tijd moest geven. dus nog maar even afwachten.

mijn lichaam is echt van zn padje af....
Bjorn is morgen 10 weken en ik ben nog steeds aan het tobben met mn bloeddruk.
medicijnen slaan niet goed genoeg aan.
vreselijke hoofdpijn en de hele wereld tolt al zo'n 10 weken om me heen.
morgen WEER bloedprikken (bloedarmoede? ja dat snap ik met die liters bloed die ze gerpikt hebben de afgelopen weken)
mijn leverfunctie was ook nog te hoog.

....zucht....

dames, we denken maar zo, het komt goed!
en ze zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren

Mag niet klagen ook al ben ik met vlagen wel erg moe..maar dat lijkt me ook niet gek met 2 kleine kinderen en nog steeds 1 nachtvoeding.ben wel flink verkouden geweest maar kom er wel vanaf.dus al bij al hier prima herstelt
hoop voor jullie dat het snel beter gaat.
liefs jootje

Ik mag ook niet klagen! Maar herken wel de mindere weerstand. Zeker met een peuter op de creche (die van alles mee naar huis neemt), heb ik weer meer last van mijn keel, neus en hoesten. Ook de tweeling wordt aangestoken, daar ontkom je bijna niet aan!
Verder heb ik nog slechts heel af en toe last van mijn bekken (terwijl ik op het laatst echt helemaal niets meer kon en veel pijn had). De hormonen zijn ook nog niet weg en mijn buik heeft ook echt geleden, dus ik moet weer aan de sit-ups, haha!

Bij mij gaat het ook heel goed. Heb alleen nog moeite met de ontlasting. Erg hard en een aambei, dit is echt geen pretje.
Maar ik moet ook iets beter voor mijn eigen zorgen en meer drinken.
en een verminderde weerstand komt ook bekend voor, maarja wat wil je als je 2 jongetjes voed.
En m'n buik.. ach daar praat ik maar niet over..

hey,

ik voel me ook weer super!
Het enige waar ik over kan klagen is dat de rugklachten die ik tijdens mijn zwangerschap had weer in volle hevigheid terug zijn gekomen helaas. Ik heb nu fysio, maar ben alweer van 2x per week terug naar 1, dus ook dat gaat goed. Ik ga ook donderdag weer voor het eerst sporten, dus ben benieuwd :)

Ik merk alleen wel dat het van onderen toch iets veranderd is. Ook ik poep anders. Ik kan het niet helemaal uitleggen, maar het voelt heel anders aan, terwijl ik toch niet ontzettend uitgescheurd was ozo.

Liefs,

T

Terug
Bovenaan