Eigen herstel

Hier voelt alles weer normaal.
Ik heb het idee dat mijn conditie weer helemaal goed is, dus ben ook niet vaak moe. Ik heb dan ook veel gewandeld en gefietst toen ik hoogzwanger was, om mijn conditie op peil te houden.
Eigenlijk voel ik me gewoon zoals een jaar geleden, toen ik nog niet zwanger was. Ook mijn buik is weer zo goed als normaal. Ik mag niet klagen dus (sorry)

maar ik leef natuurlijk mee met de dames die zich nog niet zo voelen.

Hier gaat t ook verder wel weer goed met eigen herstel.
Af en toen nog wel eens een beetje last van aambeien,maar daar heb ik nu mn middeltjes weer voor.
Nu ben ik alleen nog een beetje bezig,om van de kleine kilootjes af te komen.want ja een paar extra kilootjes heb ik nog.
Heb nog een klein hang buikje maar dat vind ik ni erg.
Goeie creme op smeren...
Ach ik weet waar t van gekomen is,en dat maakt alles goed.
Het komt vanzelf wel weer.
Groetjes

Hier ook nog lang niet alles zoals het zou moeten zijn, helaas.
Ik heb nog steeds veel last aan de onderkant, ik kan bijvoorbeeld niet heel lang staan, dan gaat het zeer doen. Ook heb ik nog steeds erg weinig energie, 's ochtends opstaan kost veel moeite terwijl ik juist altijd zo'n ochtendmens ben... ehm, was.

Ik heb ook erg veel last van mijn rug en ga binnenkort weer naar mijn fysiotherapeut toe.

Nee, dit is het enige dat me echt tegen valt, het herstellen!

X
Evje

hier ook nog niet alles helemaal op orde.. maar zoals de ha zei; alles heeft tijd nodig.. houd daar rekening mee..
nou dat doe ik dus.. alles rustig aan en doen wat ik kan..

Terug
Bovenaan