Eigen ID-kaart of bijschrijven paspoort

A

Anoniem

Guest
Hoi,
vraagje hebben jullie kleintjes al een eigen ID-kaart of paspoort of laten jullie de kleine op jullie paspoort bijschrijven?
Wij gaan binnenkort een ID-kaart aanvragen voor Danielle, ben benieuwd of ze een beetje stil wilt blijven zitten voor de foto, hoe ging dat bij jullie?
Ik wil graag een eigen ID-kaart omdat mij dit makkelijker lijkt, dan kan ze bijv. ook alleen met 1 van ons reizen of met opa en oma.
Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Wij hebben toen Maaike 3 maanden oud was ook een eigen ID kaart voor haar gehaald om dezelfde reden die jij hier aangeeft. Nu kan ze ook met een van ons of met opa en oma weg.
Ik moet zeggen dat het nog een hele toer was om een pasfoto te maken maar het is uiteindelijk wel gelukt.

Groetjes
Inge

Hallo,

wij hebben voor Dylano ook een eigen paspoortje laten maken.
Want als opa en oma eens met hem wegwillen, kunnen ze gwn zijn eigen paspoortje meenemen.
Je betaald wat meer, maar das maar een paar euro hier bij ons.
De foto ging wel goed hoor. Alleen is zijn mondje niet dicht, maar ach... Zeg dat maar eens tegen hem

Groetjes Debby.

Hoi hoi,

Wij hebben een eigen paspoort voor onze dochter laten maken. Wij hoorden een tip dat mocht 1 van jullie bijv.  wat overkomen op vakantie en diegene moet hals over kop terug naar nederland (zal je natuurlijk altijd zien dat de kids daar bij op het paspoort staan) dit nogal wat problemen oplevert, kindje blijft achter bij de andere ouder (of die vliegen samen  terug op een andere luchthaven) waar het dus niet bij op het paspoort staat, heb je geen geldig reisdocument op dat moment voor je kleine. 't is niet te hopen, maar je weet maar nooit en tja het kost idd iets extra. Ook voor de leuke dingen (dagje weg met opa en oma etc.) is het natuurlijk handiger.

groetjes,
xx Roos xx

Hoi,

Wij laten Hidde is beide paspoorten bijschrijven. Bij mijn partner staat ie er al in. Ik moest in Mei toch een nieuw paspoort dus dan is het goedkoper om het ineens te doen. Wel met de reden dat mocht één van ons met hidde naar huis moeten dan kan dat ook.
Verder gaat hidde niet met iemand op stap over de grens dus een id kaart was voor ons geen optie. Daarnaast heeft mijn vader een huis op de dominicaanse en dus dan moet je toch een paspoort hebben.

Die foto was wel lachen. Hij moet rechtop zitten (jou handen dus niet zichtbaar om 'm vast te houden) en hij vond de camera zoooo interessant dat z'n mond echt elke keer weer open viel.
Voor het bijschrijven schijnt dat niet zo erg te zijn, maar voor een eigen paspoort wel. Ik weet niet of ze met een id ook zo streng zijn, maar volgens mij wel.

Groetjes Lynn en Hidde 18-07-07

Hoi!

Quintijn staat bij ons bijgeschreven, op onze beide paspoorten. Hij zal toch niet zo snel met iemand anders naar het buitenland gaan. De foto maken was erg grappig. Quintijn gaat altijd direct lachen als hij een camera ziet, heel fotogeniek! Maar niet handig voor een pasfoto tegenwoordig. Dus ik had hem net uit bed en nog zonder fruithap op meegenomen naar de fotograaf. Hij was toen best een beetje pissig en staat dus goed op de foto.

Mijn zoontje krijgt morgen z'n eigen paspoort, dit scheelt niet zoveel in prijs, en daarnaast heb je voor de Verenigde Staten en Canada verplicht een eigen paspoort nodig, en ik weet niet of ik er wel of niet heen ga! Dus dan maar dit. Ben wel benieuwd hoe de pasfoto gaat worden, hij is gisteren geknipt!!

Terug
Bovenaan