Hier nu 4 maanden, en slaapt al sinds de geboorte alleen snachts in haar eigen bed, maar wel op onze kamer ? overdag slaapt ze beneden zodat ze went aan het dag-nacht ritme. Ik voel me prettiger als ze snachts naast me ligt en dat is niet uit lui-heid ? gewoon, veilig gevoel, fijn. Zodra we er allemaal klaar voor zijn gaat ze met bedje en al naar haar eigen kamer, wanneer? Who knows! Ga me er echt niet druk om maken. Ik volg mijn gevoel. Want zegt het ene onderzoek dat iets goed is zegt de ander dat t slecht is, ik geloof lekker mn eigen mening.
onze meid sliep al vanaf week 9 door, ik kan smiddags gewoon stofzuigen of met haar ergens heen en ze slaapt overal doorheen. Ze weet dus wanneer het middag of avond is en wat er qua slaap van haar verwacht word. Dus ik ben trots op haar en ga echt niet omdat anderen dat zeggen per direct op maand 6 haar bedje terugzetten ? ik moet zeggen dat wij er totaal geen moeite mee hebben dat ze bij ons op de kamer ligt, en ja indd: die speen terugstoppen is soms niet nodig maar soms gewoon om t uur sochtends...dus ook mooi als dat kan zonder je bed uit te hoeven ? mijn advies: doe het pas op JOUW moment. Wanneer jij het wilt, en test het 3 dagen. Voelt het toch nog niet goed? Dan terug en probeer je het een andere x weer. Ik zelf zie wel wanneer. Een kind herinnert zich pas grote events vanaf 4 jaar..dus ik maak me geen zorgen zolang ze maar lekker in haar eigen bed slaapt ?