Eigen kleding na de bevalling

AAAAAH, en ik maar denken dat ik de enige was. Op 26-11 bevallen, en niks wat past.Ik ben al wel bijna op mijn oude gewicht...maar dat zegt dus niks! Vervelend iets vind ik dit. Gelukkig ben ik dus niet alleen hierin...

gr Anita

Hoi, hoi,

Zo herkenbaar dit hè wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik ben 13 november bevallen van een heerlijk manneke maar ja datzelfde manneke heeft me wel een paar kilo meer gegeven die ik er toch wel heel graag af wil hebben. Ik heb 2 weken na de bevalling gewoon een paar broeken gekocht in maat 40 want ik was die positiekleding ook zo zat en dat gaf direct een goed gevoel ondanks dat ze een maatje groter zijn dan mijn oude! Truien, vesten en shirtjes pas ik gelukkig wel nog steeds want mijn borsten zijn nog steeds niet groot na een zwangerschap verder heb ik gewoon kleding met stretch want dat rekt gewoon lekker mee en scheelt een hoop frustraties! Mijn buik en taille zijn wel erg blubberig maar door mijn keizersnee moet ik 6 weken wachten voordat ik dat weer mag gaan trainen dus nog een paar daagjes geduld hebben en dan gaan we er weer voor! In januari ga ik naar de diëtiste en naar de sportschool dus dan hoop ik die laatste kilo's er af te krijgen. Afgelopen dinsdag was ik voor het eerst weer op de nagym van de pufclub en er zaten natuurlijk alweer meiden waarvan je niet eens kon zien dat die zwanger zijn geweest maar ja die zijn allemaal rond de 23 en 24 jaar terwijl ik een uitgelubberde 34 jarige ben en dus een beetje harder moet werken om resultaat te boeken maar goed als je er 100% achter staat dan raak je die kilo's kwijt daar ben ik van overtuigd! Succes allemaal en het gaat ons lukken ECHT WEL!!!!!

Groetjes,

Puk

Ken het helemaal, maar ik wil nog even wat schrijven voor de nieuwe mama's. Ik was na mijn dochter op een gegeven moment weer op mijn oude gewicht maar het duurde 2,5 jaar voordat ik de bijbehorende spijkerbroeken ook weer aankon. Mijn buikje heeft echt de tijd nodig om terug te gaan. Dus ga niet zitten wachten tot je na 9 maanden 'ontzwangerd' bent, het zegt allemaal niks....

Groetjes
Wasabimammie!

Terug
Bovenaan