Eigen merk DA Zwangerschapstest

maar een innestelling duurt toch niet 8 dagen.
ik ben gisteren ook ongi geworden en dit was ook anders dan normaal.
ook ik ga er even vanuit dat dit mijn ongi is.
gisteren begon ik sochtend met rose afscheiding bij het afvegen ik dacht o ik word ongi dus laat ik een verbandje pakken.de hele dag bij het afvegen rose slijm maar niet in mijn verbandje.
vanmorgen bij het afvegen iets meer rood bloed en nu ook op verbandje.maar echt maar een druppie.
normaal ben ik veel meer en veel heftiger.
wat kan dit dan zijn.wel rugpijn en ongi gevoel.
gisteren was mijn nod.

Hoi wonder.
Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest,een innesteling kan eventueel ook langer aanhouden,vertelde hij mij.
Hij wilde een zwangerschapstest doen,en in alle spanning zat ik op de uitslag te wachten.Ook bij hem een licht plusje,ja zij de arts ik ga er van uit dat je zwanger bent.Volgende week woensdag moet ik weer komen.Mogelijk maak ik niet voldoende HCG aan.

Hoi wonder.
Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest,een innesteling kan eventueel ook langer aanhouden,vertelde hij mij.
Hij wilde een zwangerschapstest doen,en in alle spanning zat ik op de uitslag te wachten.Ook bij hem een licht plusje,ja zij de arts ik ga er van uit dat je zwanger bent.Volgende week woensdag moet ik weer komen.Mogelijk maak ik niet voldoende HCG aan.

@lillie dus jij hebt getest tijdens je bloeding...om het zo even te zeggen...een dag voor mijn nod heb ik gestest maar negatief.ik wacht even af misschien word mijn bloeding nog heftiger...ik weet nu niet of dit mijn ongi is.ik word gek soms...meid gefeliciteerd geniet ervan je je bent zwanger streepje is een streepje...of plusje

@lillie dus jij hebt getest tijdens je bloeding...om het zo even te zeggen...een dag voor mijn nod heb ik gestest maar negatief.ik wacht even af misschien word mijn bloeding nog heftiger...ik weet nu niet of dit mijn ongi is.ik word gek soms...meid gefeliciteerd geniet ervan je je bent zwanger streepje is een streepje...of plusje

Hallo meiden.
Bedankt voor die lieve reacties,ik vond deze bloeding zo anders.Dus ging als eerste van een menstuatie uit,dit is nu de 8ste dag en maar een heel klein beetje bruinig verlies.Ik kan het nog steeds niet geloven en moet het nog laten bezinken.Wat zit een vrouwenlichaam appart in elkaar zeg.Ik hoop voor ieder dat jullie ook zwanger mogen worden.ik ben al 2 jaar bezig zonder de mediche molen in te gaan.En nu hoop ik dat deze zwangerschap goed gaat.Nogmaals bedankt

Terug
Bovenaan