eigenlijk ff doorgaan op met de helm op!

En Richard Krebber is erg goed ja,.. Zit in Breda. Type maar eens in bij Google..

Ik "wist" vroeger altijd al wat ik kreeg van sinterklaas, wie er op bezoek kwam etc..
Gelukkig wisten mijn ouders er op den duur wel mee om te gaan en heb ik er nooit problemen mee gehad. Mijn "wetenschap" heb ik zelf gecombineerd met psychologie en moet zeggen dat het een geweldige combi is..

Er zijn net als Stephanie zegt teveel dingen die ik kan vertellen, maar niet iedereen staat er voor open en zit er op te wachten. Ieder zijn ding..

Maar laat je neefje maar eens wat workshops volgen om met zijn "gave" om te leren gaan en er gaat dan letterlijk en figuurlijk een werled voor hem open met zoveel meer begrip.

Succes!

Mailen mag overigens altijd hoor!

postvoorkay@hotmail.com

Fijn bedankt voor de tip Esme,

Ik ga gelijk ff op de site kijken!!
Ik heb net een heel verhaal naar Stephanie geschreven. Ik vindt het verhaal van mijn neefje heel ingewikkeld
ik ga je zeker ook ff mailen.
Ik wil er alles aan doen om mijn neefje te helpen!!
Liefs Jolanda

Goh Esmé dat wist ik niet! Ben je wel eens bij Richard Krebber geweest?

Hoi,

Ik kan natuurlijk totaal niet over de situatie oordelen.
Maar wil ook even opkomen voor de reguliere hulpverlening. Ik werk zelf op een school waar kinderen met stoornissen als bijvoorbeeld autisme en adhd zitten.  Ik zie dat in de reguliere hulpvelening  kinderen ook vaak goed geholpen worden. (op de lange wachttijden na....)
Het is vaak heel erg ingewikkeld allemaal en ik denk dat het heel erg moeilijk is om vanuit deze situatie iets over het probleem van je neefje te zeggen.  

Ik hoop dat het snel beter zal gaan, heel veel sterkte gewenst!  

Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik niet negatief tegenover parapsychologie sta. Ben eerder voor, zoals Esme ook  zei  "een combinatie" van "beiden" wetenschappen....

Goh Esmee, het valt me de laatste tijd erg vaak op dat we meer gemeen hebben dan ik in eerste instantie dacht... valt 't je ook op?

Jolanda, ik heb je mail gelezen, ik ga je over een uurtje terugmailen!!

Terug
Bovenaan