eigenlijk voel ik me heel dubbel...

Hoi Hanneke

Fijn dat het niet heel erg tegenviel......... Al is het natuurlijk een soort van oneerlijk dat je niet de keuze hebt om thuis te blijven. Mag ik vragen wat voor werk je doet (of heb ik niet goed gelezen..... )?

Groetjes
Susan

Hoi Suzan,

Mijn man is timmerman zonder diploma en ik ben nu voor december juf van groep 1/2. Straks in januari ben ik juf van   groep 4 en daarna.....weet ik het nog niet.
Het zijn allemaal ziekte/ zwangerschapsverlofvervangingen tot nu toe

Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke

Oja, nu lees ik het weer.......... Ja, dat lijkt me wel extra moeilijk voor je, werken met van die leuke kleutertjes terwijl je thuis twee van die geweldige mensjes van jezelf hebt. Kop op meid, samen redden jullie het en die twee van jou zijn nóg blijer als ze je weer zien!

Liefs
Susan

Fijn dat het toch niet echt tegen gevallen is. Heb vandaag wel even aan je gedacht toen ik Jorick naar de peuterclub bracht. Hoe vonden de kinderen het dat je de hele dag afwezig was en dat ze lekker bij de oppas waren ? Ik hoop dat je snel enthousiast word en dat het dan weer tot de dagelijkse dingen gaat horen....

Jolanda

hai Hanneke,
Fijn dat het toch nog mee viel.
Lijkt me heel vervelend dat je moet werken als je niet wilt, maar helaas is het soms niet anders. Maar ik denk dat je nu wel voor 100% van iedere minuut zal genieten dat je wel bij ze bent.
Succes!

Hoi Hanneke,

Wat vervelend als je verplicht moet werken en het is idd zo moeilijk om met 1 salaris rond te komen. Iedere maand is het weer te krap, ook bij mij, helaas. Ik hoop dat je snel op je plaats bent op school, misschien dat je op een school in de buurt een vaste plek kan vinden, is straks ook fijn als de kids een stukje groter zijn (het is mar een idee, kan natuurlijk niet weten wat jij wilt).

Heel veel plezier en zeker ook met thuis komen.

liefs Nanda

Lief dat jullie zo aan me denken!!!!
Ik heb nu drie dagen gewerkt en ik moet toegeven.....vandaag eindelijk echt naar mijn zin gewerkt! Kleuters zijn ook zoooo leuk, vooral met sinterklaas.....hiihihihi, je kan ze heerlijk alles wijs maken!!
Natuurlijk ben ik nog steeds liever thuis, maar ik ga echt niet bij de pakken neer zitten hoor, niets voor mij,   hoewel het echt slikken en slikken was!! Ben heel blij dat ik het vandaag goed naar mijn zin had en ik was nog blijer dat mijn zoontje heerlijk bij me kwam zitten met een boekje en dat mijn dochtertje zo lief lachte toen ik haar uit haar bedje wilde halen.......
Het komt allemaal wel goed.....

Groetjes Hanneke

Wat fijn voor je Hanneke, geniet van alle kindjes om je heen, je eigen en die van andere.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan