eigenwijze dame,groeiecho gehad

Hoi Marjan,
Ik ben van het aprilforum (21/4 bevallen)
Mijn derde kindje lag ook onverwacht in stuit, en was al ingedaald met de billen en kon niet gekeerd worden.
Bij de tweede had ik een fijne thuisbevalling, en ik baalde dus ook heel erg dat ik naar het ziekenhuis moest.
Bram lag in onvolkomen stuit (dus benen recht omhoog) en dat was een goede positie voor een stuitbevalling.
Als jij bij de vorige keer een vlotte bevalling had, is het misschien wel het proberen waard!
Ik ben in minder dan vier uur tijd bevallen, alles ging heel vlot, 5 minuten persen en hij was er. Hij had een apgarscore van 9 en 10.
wel krijg je standaard een knip, omdat het hoofdje snel moet komen. Maar dat is peanuts vergeleken met een kswond.
Laat je goed voorlichten, en veel succes met je keuze!
Mari

hoi,
wat een eigenwijze kinderen hebben we hier op het forum.
ligt zeker aan de maand!!!
ja ze kijken ook naar je achtergrond.
ik heb al 2 snelle bevallingen gehad.
1ste binnen 3 alles vruchtwater gebroken en bevallen.2de was alles binnen 2 uur.
ik heb ook idd gehoord vann iemand dat het geen pretje is om te draaien.
dus als het zo is hoop ik echt dat het geen volledige stuit is.
moeders in het ziekenhuis en 2 kids thuis,zou niet echt op me gemak voelen.ondanks dat me man best de kids kan verzorgen en rest draaiende kan houden.maar ja we wachten het gewoon maar even af meer kan ik niet doen.

mijn vakantie: ik ging dus week op vakantie naar belgie,heb niet anders last gehad van me bekken en wel 6x op een nacht naar de wc,afgelopen zaterdag maar naar de dr post geweest,bleek ik blaasontsteking te hebben.onderhand was ik gesloopt,nu voor het eerst geslapen,nu ben ik zo duf als wat,niet zo gek als je een week amper slaapt.
maar de kids hebben het leuk gehad.
gisteren nog even me huis op zijn kop geweest,nieuwe vloer,nu eindelijk eens de rust in gaan bouwen.en voor bereiden op de laatste weken.klaar met al dat verbouwen.

gr marjan

Terug
Bovenaan