Eind maart...

De eerste bevallingen zijn al geweest en de papa`s en mama`a genieten al van hun kleine uk. Helaas moet ik nog even wachten. Mijn uitgerekende datum is pas eind maart, de 25e om precies te zijn. Wie moet er nog meer zo lang wachten? Worden jullie nu ook al een beetje ongeduldig? Ik wel hoor, helemaal als ik al die prachtige foto`s op hyves zie staan.

Liefs Petra

ja, precies, hier nog één. ik mag nog langer wachten. tot 29 maart. misschien wordt ik geen eens maartmamma, haha, zelfs dat zou kunnen.
wel leuk te lezen dat het steeds dichterbij komt door al die geboortes.

Ik ben 20 maart uitgerekend, maar ik begin nu door al die geboortes ineens ook erg ongeduldig te worden hoor.
Met enorme pech wordt ik ook nog een april mama.
Het begint echt te kriebelen met al die prachtige foto's en trotse ouders.

Margreet

ik ben natuurlijk enorm nieuwsgierig hoe ons meisje eruit ziet maar heb nog echt niet DE drang om te bevallen... vind het veel te leuk om zwanger te zijn en die voetjes en handjes end te voelen....
had ik trouwens bij mn zoontje ook die werd met 38 weken gehaald ivm helpp en een stuit maar was er echt nog niet klaar voor..... stom he....

Ik moet ook nog even wachten. Ik ben 22 maart uitgerekend. Met een beetje pech kan ik natuurlijk ook nog een april mama worden.( hopelijk niet)
Van mij mag het nu ook wel al beginnen de bevalling, zodat ik ons mannetje eindelijk vast kan houden, want heel eerlijk ben ik het toch echt wel al zat om zwanger te zijn.

Liefs marielle 36w5d

Terug
Bovenaan