Eind maart...

Hoi!

Leuk item, want er zijn veel bevallingen nu zeg!
Ik ben de 17e uitgerekend, maar hoop dat het ietsje later komt! Mijn andere twee kinderen waren beiden 5 dagen later. Ik ben er nog niet aan toe en raak een beetje in de stress van alle bevallingen haha!

Maar april zal het niet worden...

X

Ik ben 14 maart uitgerekend en kan ook nog best even wachten,al is het best zwaar (slecht slapen,harde buiken,maagzuur),maar zie veel verhalen over inleiden enz en heb toch liever dat mijn zoon vanzelf komt en dan maar wat later.

mamavan sofie

Ja ik kan ook niet meer wachten. Ik ben 23 maart uitgerekend en vanaf 2 maart mag ze dus komen.
Ik ga er wel vanuit dat het nog 5 weken kan duren maar ben wel een beetje jaloers op iedereen die nu al is bevallen.
Groetjes Peetje 24

Ik ben 24 maart uitgerekend en hoop maar dat het wat eerder komt, ben het best wel zat...
@peetje24 klopt het dat jij uit Nieuw Vennep komt? Ik ook! Wie weet wonen we wel bij elkaar in de buurt...

Hier ook eind maart, de 26e uitegerekend. Het is natuurlijk niet heel gemakkelijk meer om zo'n dik lijf mee te slepen, maar zat ben ik het helemaal niet. Ik vind het echt heel bijzonder om zwanger te zijn, geniet van alle bewonderende blikken en het getrappel in mijn buik.

Bovendien wist ik van tevoren dat een zwangerschap 40 wk duurt, dus mij zal je niet horen zeggen dat ik het zwanger zijn zat ben. Misschien is het wel de laatste keer dat ik dit mee mag maken. Heb echter wel een ongecompliceerde zwangerschap dus heb makkelijk praten.

Ik aai nog even lekker over mijn buik, mijn manneke kondigt zijn komst vanzelf aan :) Ben wel heel nieuwsgierig...

Groetjes, Marijne 36,2 wk

Ik ben 20 Maart uitgerekend en wordt ook een beetje ongeduldig ja, ben continu aan t voelen enz. of er nog geen herkenning is.... maar ja idd kunnen we zelfs nog april mama worden wat ik zeker niet hoop nee... Mijn dochter was 17 dagen te vroeg geboren, dus vlgs de berekeningen as woensdag... dan ben ik ook 37,4 weken maar ja zal niet weer zelfde zijn!

Maar raak ook wel beetje in de zenuwen van al die bevallingen ;-) hahaha zo van shit ik moet ook nog, in mn omgeving is iedereen nu bevallen ik ben de laatste in deze tijd... dus nu is het aan mij de grote klus te klaren.... OEPSSSS

Nou succes dames nog met de laatste loodjes en hopelijk duurt t voor ons ook niet zo heel lang meer...

Groetjes Joyce 37 wkn

@ pc, je vroeg laatsts hoe het met mij/ons ging, nou ik verwacht mn dochter pas rond april thuis, dus weet hoe jullie je voelen. en ja dan ben ik al ruim 4 weken geleden bevallen. Maar ja je hebt een kind, maar het is nog niet jouw kind. en ik leed en herken deels jullie gevoelens. ik zou nog graag die buikrommelingen om het ff zo te noemen hebben. maar ja ik leef intens met jullie mee, en ja het is heerlijk om alles qua anderen te lezen, en ja zo lastig om nog gedult op te brengen. Ik kan als geen ander meespreken want ze waren van plan mij rond 38 a 39 weken inteleiden, dus had zelf nooit tot 1 maart gelopen, maar voel me nu juist meer verbonden met de mensen die nog wachten, ik wacht ook nog steeds, en het komt voor ons allemaal steeds iets dichterbij. En bedenk hoe langer tot de datum des te gemakkelijker het in het eigen bedje slaapt, en jij je totale nachtrust kwijt bent, dus geniet nog ff van deze periode.

Hier de 21 ste uitgerekend.
Volgens mij blijft ie nog wel even zitten, me buik zit nog zo hoog, volgens mij is het ook nog niet ingedaald.
Het hoeft voor mij ook nog niet, geniet nog elke keer van dat getrappel.. het enige wat ik een beetje zat bent is maagzuur.
Ach ja we zien het wel, woensdag weer naar de gynacoloog en hopelijk is de ctg etc nu wel goed.

Terug
Bovenaan