Einde december?!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

wie van jullie is er nog voor einde december...?
En wie van jullie vindt het ook verschrikkellijk als ze zeggen: 'Mmmm, dan zou het ook wel eens januari kunnen worden...'
Ik zou het in principe niet erg vinden moest het januari worden, mss wel beter, maar toch... het begint toch wel te kriebelen...
Nog enkele kleine details en het kamertje voor ons kleintje is helemaal klaar...
Pfffff, wat is het toch erg dat lange wachten...
Is voor iedereen even lang natuurlijk, maar ff zagen en klagen is hier toch toegelaten, niet?

Liefs,
van ons...

JA dat is hier zeker toegestaan want daar heb ik ook regelmatig even behoefte aan (en soms lucht het nog op ook!)
sterkte

Hallo

Ik ben 27 dec. uitgerekent, dus ja ook bij mijn kan het januari worden.
Momenteel zitten we nog middenin een verbouwing en alles is nog lang niet
klaar. Dus van mij mag het wel iets later komen. Tenzij de verbouwing snel
klaar is natuurlijk.Soms ben ik bang dat het nog een paar maanden gaat duren
met die verbouwing, maar dat is natuurlijk onzin. En wat heeft een baby nu voor
ruimte nodig?? De eerste tijd slaapt ze toch bij ons op de kamer ivm de
nachtvoeding enz. Ach ik ben op dit moment gewoon een zenuwpees, en kan
me echt om niks druk maken. Ik ga er gewoon van uit dat ik flink uitloop, dan
kan het alleen maar meevallen als de baby eerder komt.

Veel liefs Cindy

Hoi,

Ik ben 31 december uitgerekend. De kans dat het januari wordt is dus aanwezig.
Is dus wel een beetje raar om te lezen dat de eerste inmiddels bevallen zijn.
Moet nog 1,5 dag werken en dan heb ik verlof. Krijg wel de kriebels als ik lees dat er meiden zijn die 4 of 5 weken te vroeg bevallen. Ons kamertje is nog niet klaar. De meubeltjes staan er maar ik heb nog geen gordijnen en lamp, schappen moeten nog opgehangen, wil nog een muur sausen  en dat soort dingen. Wij hebben een wiegje voor op onze slaapkamer voor de eerste dagen/weken  dus kamertje  heeft niet hoogste prio maar zou wel fijn zijn als het klaar was. Verder  zijn we nog niet uit over de naam en hebben we ook nog geen geboortekaartje uitgezocht. Denk telkens, ach heb straks 6 weken verlof, maar kleine kan natuurlijk ook eerder komen. Maar vandaag bij vk geweest en kleine was nog niet ingedaald, dus kans dat ik zeer binnenkort beval is gering. Mijn zoontje was 1 week later. Vind eind dec. wel rare tijd om uitgerekend te zijn.  Ergens hoop ik toch dat kleine niet op 1 van de feestdagen geboren wordt. En  vind het ook zo lastig om afspraken te maken voor de feestdagen. Maar ja de natuur gaat zijn gang en als de geboorte zich aandiend is er weinig aan te houden, haha.

Meiden nog even volhouden!

Groetjes sabine  

Hoi allemaal,

Ook ik loop nog rond hoor. Ben uitgerekend voor 1e kerstdag en hoop dus dat het wel iets eerder komt want vind het niet zo'n leuke dag eerlijk gezegd.
Maar weet dus ook al zeker dat het geen 2008 zal worden. Heb diabetes en dan laten ze je niet over de 40 weken lopen.

Maar het kamertje is helemaal af, alles ligt gewassen en gestreken in de kast.
Ben afgelopen week voor het eerst halve dagen gaan werken al was het de bedoeling nog 4 weken hele dagen te werken maar mijn bloeddruk liep iets op dus maar iets rustiger aan dus nu.

Ik hoop dat het voor jullie allemaal goed gaat.....veel succes

Groetjes Belinda

Pff.... Ben zelf 24 december uitgeteld en ik krijg het spaansbenauwd als iemand tegen mij zegt dat het ook wel eens 2008 zou kunnen worden. Morgen wordt de kinderkamer + wagen geleverd en vannacht droomde ik dat er van alles mis is gegaan en dat we de spullen voorlopig nog niet in huis hebben, was dat even stress. Ik heb zo het idee dat als ik alles in orde heb, de kleine zich aandient en dan het liefst voor 2008!

voor ons staat 29 december. Dus dat kan ook januari worden.
de natuur doet izjn werk vast wel wanneer het moet. dus we wachten gewoon af. nu wel een hoge bloeddruk en een kleintje dat groter is dan normaal. dus wie weet komt ze eerder. maar we zien het wel.
ben vandaag en morgen nog een halve dag aan het werk en dan echt vrij. Heerlijk!

kamertje staat al 2 weken in dozen beneden. dit weekend wordt het in elkaar gezet. daar kijk ik wel naar uit. ben erg benieuwd hoe het er straks uitziet als het allemaal in het kamertje staat.

en dan vanaf volgende week lekker af en toe wat kleine spulletjes kopen die we nog niet hebben. ja heb er erg veel zin in. en kijk erg uit naar de aankomende periode.

Voor jullie allemaal een hele dikke knuffel. Het zal wel eens moeilijk zijn om te lezen dat er zoveel eerder uitgeteld zijn dan jullie, en waarschijnlijk allemaal eerder zullen bevallen. Lijkt het wachten soms nog langer! Maar probeer maar lekker te genieten, ook al wordt het steeds zwaarder, en probeer vooral te genieten als het je eerste is, dat komt echt nooit meer terug!!!

Dus een hele dikke knuffel en veel sterkte met alles!
Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan