Einde december?!

Hier ook nog 1 die pas is uitgerekend op oudjaar avond.
Van mij mag het ook allemaal wel wat sneller gaan, zeker omdat de meeste nu al met verlof zijn en ik nog tot eind november moet werken..

Maar gelukkig heb ik wel alles al af voor de kleine en ook de spullen voor het ziekenhuis staan ook al gereed, misschien wel een beetje vroeg.

Maar ik hoop dat ik nog wel in 2007 mag bevallen,
2008 klinkt alweer zo ver weg.

Maar voor iedereen die nog even moet sterkte
en voor diegene die zijn bevallen en straks gaan bevallen:

Heel veel geluk met jullie kleine.

Veel liefs Diana

Hier ook nog 1 die pas is uitgerekend op oudjaar avond.
Van mij mag het ook allemaal wel wat sneller gaan, zeker omdat de meeste nu al met verlof zijn en ik nog tot eind november moet werken..

Maar gelukkig heb ik wel alles al af voor de kleine en ook de spullen voor het ziekenhuis staan ook al gereed, misschien wel een beetje vroeg.

Maar ik hoop dat ik nog wel in 2007 mag bevallen,
2008 klinkt alweer zo ver weg.

Maar voor iedereen die nog even moet sterkte
en voor diegene die zijn bevallen en straks gaan bevallen:

Heel veel geluk met jullie kleine.

Veel lilefs Diana

Hoi meiden,

was er van overtuigd dat ik niet alleen ben met dit gevoel, maar had toch even bevestiging nodig en die heb ik gekregen, BEDANKT daarvoor...

Nu, dit toch nog ff vertellen... Het wordt moeilijker en moeilijker om mijn voeten te wassen voor het slapen gaan. Ik tilde gisteren mijn been op om mijn voet te kunnen wassen, mannekes mannekes, wat was me dat allemaal...
Ik kreeg een helse druk beneden in mijn buik, ongelooflijk, kon nog amper stappen.
Uiteindelijk ben ik dan toch stuntelig in mijn bed geraakt en heel gek, maar toen moest ik snuiten en weer kreeg ik die enorme druk onderin mijn buik...
Kan iemand zich hierin vinden? Was best wel heftig...

Liefs,
van ons...

He Febeke!

Ik kom ook nog even klagen :)
Ben 24 December uitgerekend en zit er ook wel mee dat het 2008 zou kunnen worden.. Is ineens een jaar verder, dat gevoel krijg ik er een beetje bij!
Maar ja afwachten word het!

Dat gevoel onder in mijn buik heb ik de laatste tijd regelmatig! Kan mijn benen ook niet meer zo hoog optillen helaas..
Maar de VK heeft mij gezegd dat het indalingsweeen zijn, de kleine zakt gewoon langzaam in de bekken en daardoor kun je krampen of pijn krijgen!

Sterkte iig!

x Lies

Hoi hoi,

Om jullie nog wat lekkerder te laten voelen.
Werk al 3 weken niet meer, maar kan verder ook niks. Dus doe het rustig aan en geniet van alle kleine dingetjes die nog wel kunnen!!!

Groetjes Bertine
zit trouwens wel elke dag genietend achter de pc en/of met mijn handen op mijn buik!!!

Hoi hoi,

ik ben al blij dat er nog zijn die hetzelfde hebben.
Maar indalen, is dat nie redelijk snel??
Het voelt wel zo aan moet ik zegge, want het drukt echt op mijn schaambeen en kan dan moeilijk stappen....

Ik ga volgend bezoek aan de gynaecoloog ook eens polsen...

Mercikes voor jullie reacties...
Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan