Einde in zicht?

Of begint het nu pas echt???!!!

??

Nog een paar uur en dan word ik 30 jaar..Pff, valt me zwaar...of begint het leventje nu pas echt? wahaha, iemand goede 30 ervaringen? of is het aftakelingsproces nu  echt in zicht?

Wij zijn hier met 30 jaar opgehouden met verjaringen tellen. Wij worden elke nieuwe verjaardag gewoon weer 30! En dat houden we al járen vol!!!

Een fijne verjaardag gewenst!

Ellen mv Julian

Dertig, 30.............
Het nieuwe twintig, maar dan wijzer
Nog lang geen veertig
Niet meer onzeker
Wel zelfverzekerd
30, dertig?

Het leven begint bij 30!!!!! En dat je zo oud bent als je je voelt, gaat ook steeds meer waarheid worden.

Hele fijne verjaardag Lisenka, laat je maar lekker verwennen (en dat de zwaartekracht haar werk begint te doen, daar leer je wel mee leven hoor)!

Liefs
Susan (die al een jaar of 7 roept dat 29   me zo'n leuke leeftijd lijkt hahaha)

Hoi Lisenka,

Voor mij is het leven pas begonnen na mijn 30ste. Ik merk dat ik vanaf die tijd veel intenser van dingen ben gaan genieten en daar komt bij dat ik natuurlijk op mijn 34ste en 36ste mama ben geworden, dus wat mij betreft is, ook nu nog (38), mijn leven nog langggggg niet voorbij hoor. Je bent zo oud als je jezelf voelt, zeg ik altijd maar weer!!

Fijne verjaardag morgen en maak er maar geen probleem van hoor.

Groetjes Fonske.

Duurt voor mij nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang (2jaar).

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Meid geniet ervan! Je bent maar 1 jaar 30, dus haal eruit wat erin zit!

Liefs Nelleke

Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!
Voor mij is het alweer 8 jaar geleden dat ik 30 werd, maar als mensen vragen hoe oud ik ben zeg ik gewoon:

IK BEN 25 MET 13 JAAR ERVARING

Fijne dag nog verder, geniet er gewoon lekker van!

Groetjes van Cissy

Alvast van harte !!!!
Ik ben nu 33 jaar (pffff) en toen ik 30 werd had ik wel ff zwaar ermee. T was voor mij een soort periode die ik afsloot... Ik heb er verder geen "last" van gehad alleen voelde ik me ff een heel stuk ouder, hi hi hi maar dat is snel weer over, hoor!
Je bent echt net zo oud als je je voelt (dat is bij mij een jaar of 60)

Nou, heeeeeeeeeeeeel veel plezier vandaag

liefs
di silva

Terug
Bovenaan