Einde in zicht?

Hier nog een 29-jarige   maar...
moet je eerlijk gezegd bekennen dat ik mij de laatste tijd regelmatig af vraag waarom ik eerst dertig moest worden om tot bepaalde inzichten te komen. Heb me nog nooit zo goed, vrij, eerlijk, gerust en bewust gevoeld. Gefeliciteerd meid!!!

Einde in zicht?? Oei,.. dat klinkt wel heel eng!!

30,.. ik vind het heerlijk!!!
Ik geniet erg van deze leeftijd en alles wat er bij komt kijken..
Weet je hoezo?

Iedereen schat je jonger!!
Heerlijk toch? hahaha..

Ik ben dus gewoon een trotse dertiger!!

Enne,.. alvast proficiat!

Esmé mv Kay
(die over paar maanden 31 wordt! )

Oh god.....30....zucht.

Hahah nee hoor, geniet ervan. Ik vond 30 ook een rare verjaardag, had het idee dat ik opeens moest weten wat ik wilde worden als ik later groot was. En vond dat ik mijn leven maar eens helemaal op de baan moest hebben, en andere mensen van 30 leken veel volwassener dan ik (is dat een woord...volwassener?) etc etc. haha tegen de tijd dat 31 eraan zat te komen was ik weer helemaal gekalmeerd, die verjaardag was ook een stuk gezelliger.
Nu word ik dit jaar 37 en nog steeds heb ik het idee dat mijn leven vooral bestaat uit "ik doe maar wat". Maar kennelijk is dat wie ik ben, en daar kan ik best mee leven. Het enige waar ik het echt NIET mee eens ben is zwaartekracht. Oh en bovendien is er wat mis met de paskamer spiegels bij de H&M want mijn kont was nooit zo dicht bij de vloer!....dus!

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan