Einde relatie & zwanger

Dank je Delmira! We zitten dus min of meer in hetzelfde schuitje. Fijn om een 'lotgenoot' gevonden te hebben. Hoe lang ben je zwanger? Je spreekt over augustus. Dus een week of 4 tot 8?
 
hoi,
wat een situatie zeg.verschrikkelijk.dat je ook kiest dat hij 4 kids heb oke,maar als er geen cent komt van hun eigen moeder.je mag letterlijk alle zorg dragen ook financieel .beetje raar ja.vind het dan ook niet raar dat je daar tegenin gaat.
hij heeft wel hoge eisen van jouw zeg.
hij heeft zijn eigen leven niet op poten maar wel in een nieuwe relatie gedoken,dat gaat botsen.
ben idd eens met die andere meiden.
zorg voor je zelf en voor je kindje.
wens je wel veel succes komende maanden.
gr marjan
 
pffff hou maar op over gescheiden moeders die hun ex alles laten betalen, mijn vriend is dan gelukkig wel een enorm goed mens, en is heel blij met de komst van ons kindje. Maar ook hij heeft een eerdere relatie gehad en een zoontje.
hij mag dat ventje nooit zien, maar betaald zich scheel aan dat mens, zij wont al een jaar samen, maar natuurlijk niet legaal, want dan krijgt zij geen partner allimentatie meer.

maar even terug te vallen op het verhaal wat ik allemaal lees.

ik heb het echt met jullie te doen! Vreselijk dat sommige kerels zo kunnen zijn!! Begin dan verdomme niet aan een leuk nieuw vrouwtje als je niet eens weet hoe je je kindje moet gaan onderhouden en zelf niet eens de ruggegraat hebt om de scheiding goed te regelen.

en @Delmira
een mediator is er ook om de scheiding te regelen, de ex van mijn vriend wou niets regelen zodals het via de rechter zou moeten en via de advocaten, dus had de rechter gevraagd een mediator in te schakelen, deze zijn alleen om de scheiding beter te regelen en niet om de exen bij elkaar te houden.

lieve dames, ik wens jullie echt enorm veel succes, en gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!!
 
Terug
Bovenaan