Eindelijk de foto's van Verjaardag Maaike

Hoi Achnita,

Maaike speelt niet alleen een klein beetje met het My Little People huis maar erg veel. Als ze het ziet staan wijst ze het aan en zegt dan DIE en dan wil ze dat we haar op de grond leggen en gaat er meteen naartoe. Mijn zusjes zijn helemaal blij dat ze er zo blij mee is.

Voor de rest:
Ontzettend bedankt voor alle leuke complimentjes en het complimentje over de jurk zal ik zeker doorgeven aan mijn schoonmoeder. Ze had zo iets gezien bij Villa Hap en dat was belachelijk duur en toen dacht ze dat kan ik zelf ook wel maken. Het kwam zo uit dat Maaike van zaterdag op zondag bij hun heeft geslapen want wij hadden een bbq en toen we haar ophaalden had ze dit jurkje aan. Had eigenlijk zelf al een jurkje klaarliggen maar vond dit zo lief dat we het maar zo hebben gelaten.

Groetjes
inge

Hoi Inge,

Ik vind vooral die eerste foto helemaal geweldig. Hoe jarig kun je zijn?!? We hebben het bij Bas niet voor elkaar gekregen om hem 'hoera' te laten doen op zijnn verjaardag. Nu doet hij het om de haverklap, maar op die dag niet. Hij begint al aardig op zijn moeder te lijken!.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan