eindelijk de knoop door gehakt

Ik hoorde vorige week dat die winkel die failliet is, onder de naam negen maanden outlet heel de inboedel verkoopt. Nou, dachten wij, gaan we ff onze aanbetaling terug halen.

We hadden netjes de bon meegenomen en kregen een gesprek met de baas. In eerste instantie deed ie heel aardig en begrip vol en zei zelfs dat er een grote kans was dat het kamertje gewoon op onze naam in het magazijn staat. Dan zouden we het voor de afgeproken prijs - aanbetaling krijgen. Wij helemaal blij naar huis wnat we zouden de volgende dag gebeld worden.

Hou je vast.... er stond niks in het magazijn wat op dat kamertje leek. Nu mochten we voor 50 euro goedkoper (van de originele prijs!!!!) het showroom model af komen breken. Ja, wij zijn gek!!!

Van een doorstart is nu geen sprake meer dus het probleem dat ik eventueel met 2 kamertjes zou zitten is van de baan. Het enige is de aanbetaling maar daar heb ik me al lang bij neer gelegd! Week 24 komt het nieuwe kamertje en met koninginnendag heb ik hier in dit huis het hele kamertje afgemaakt. (het nieuwe kamertje is voor in het nieuwe huis). Jammer dat het me niet lukt met de foto ´s anders hadden jullie het kunnen zien... Ik ben er trots op en ga iedere keer even kijken...

Alles komt goed zeggen ze!!!

Terug
Bovenaan