Vanmiddag eindelijk de uitslag gehad van het zaad van mijn man. Het is echt een stuk verbetert!!!! Alleen nu moeten we weer wachten omdat de gyn. wil weten of het niet eenmalig is... dus volgende maand moet hij weer een potje inleveren en als dat dan weer zo goed is mogen we meteen aan iui beginnen. En ook al beginnen we misschien aan iui dan blijven we op de wachtlijst van ivf!!! En als het minder is dan nu dan gaan we beginnen met ivf maar dat zal dan pas in augustus zijn.
Even voor de expert onder ons de aantallen: aantal per ml=15,6(was vorige keer 3), beweeglijkheid= 43% (was 15%). Na bewerking bleef er 6,1 miljoen goede zaadcellen over. Goed he!!! Mijn man is helemaal trots op zichzelf en ik natuurlijk ook!
Noor, wat waren jullie aantallen bij de iui na bewerking? Onze ziekenhuis hanteert een minimum van 5 miljoen na bewerking, jullie ziekenhuis ook?
Goh, we hebben zelfs een klein kansje om spontaan zwanger te worden
liefs
een blije Marielle
Even voor de expert onder ons de aantallen: aantal per ml=15,6(was vorige keer 3), beweeglijkheid= 43% (was 15%). Na bewerking bleef er 6,1 miljoen goede zaadcellen over. Goed he!!! Mijn man is helemaal trots op zichzelf en ik natuurlijk ook!
Noor, wat waren jullie aantallen bij de iui na bewerking? Onze ziekenhuis hanteert een minimum van 5 miljoen na bewerking, jullie ziekenhuis ook?
Goh, we hebben zelfs een klein kansje om spontaan zwanger te worden
liefs
een blije Marielle