EINDELIJK: DE UITSLAG

Vanmiddag eindelijk de uitslag gehad van het zaad van mijn man. Het is echt een stuk verbetert!!!! Alleen nu moeten we weer wachten omdat de gyn. wil weten of het niet eenmalig is... dus volgende maand moet hij weer een potje inleveren en als dat dan weer zo goed is mogen we meteen aan iui beginnen. En ook al beginnen we misschien aan iui dan blijven we op de wachtlijst van ivf!!! En als het minder is dan nu dan gaan we beginnen met ivf maar dat zal dan pas in augustus zijn.

Even voor de expert onder ons de aantallen: aantal per ml=15,6(was vorige keer 3), beweeglijkheid= 43% (was 15%). Na bewerking bleef er 6,1 miljoen goede zaadcellen over. Goed he!!! Mijn man is helemaal trots op zichzelf en ik natuurlijk ook!

Noor, wat waren jullie aantallen bij de iui na bewerking? Onze ziekenhuis hanteert een minimum van 5 miljoen na bewerking, jullie ziekenhuis ook?

Goh, we hebben zelfs een klein kansje om spontaan zwanger te worden

liefs
een blije Marielle

Hoi marielle

Hartsikke goed dit klinkt echt veel beter dan de vorige keer....
Reden om heel blij te zijn!!!!
Heeft het sapjesrecept van noortje ook mee geholpen aan dit mooie resultaat?
Ik hoop voor jullie dat het bij iui blijft of nog beter dat het kleine kansje wat jullie hebben heel erg zijn best gaat doen..

groetjes rozemarijn

Hoi,
Volgens mij hebben jullie wat te vieren vanavond! Geweldig zeg, ik ben zo blij voor jullie. Eindelijk eens een flinke opsteker. Ik kan mij voorstellen dat je man hartstikke trots is.
Het zou toch super zijn als jullie voor iui in aanmerking komen, met deze aantallen in ieder geval wel. Ik hoop dat het volgende maand weer zo goed is en dan insemineren maar! Bij ons in het ziekenhuis zouden die 6,1 miljoen ruim voldoende zijn voor iui. Ze hanteren bij ons minimaal 2 miljoen namelijk. Zo zie je maar weer, alles kan nog! Op deze manier kun je ook lekker op vakantie gaan. Wanneer gaan jullie eigenlijk?
Wanneer moet je eigenlijk ongesteld worden? Gauw toch? Wie weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes

Mijn man huppelt nu al de hele avond door het huis: ik ben bijna normaal! hihi
We gaan het zeker vieren!
Ik vind een minimum van 5 miljoen wel erg veel. En het scheelt veel met jullie ziekenhuis! en nu maar hopen dat het de volgende keer ook zo goed is!

Woensdag is mijn nod en vrijdag vliegen we weg! Ik heb al sinds gister kramp in mijn baarmoeder, ik weet niet of dat positief of negatief is.
Wanneer hebben jullie een afspraak staan bij de gyn?

doei!

Baarmoederkrampjes, wie weet...... Wij hebben 17 mei een afspraak bij de gyn. Dus dat valt wel mee.  Kan je nagaan hoe weinig het er gisteren waren als het er na bewerking 250000 waren.... Maar goed, niet te lang bij stil staan. Deze maand dus helemaal NIKS verplichts, heeeerlijk. Ik merk echt dat we in de beruchte  valkuil aan het vallen zijn en dat het langzamerhand ons leven begint te beheersen, het mijne in ieder geval. Mijn vriend kan veel beter afstand nemen. Soms denk ik wel eens dat ik beter ook dit forum even kan laten wat het is maar het is toch ook wel weer heel fijn om zo te kunnen beppen met anderen op dezelfde golflengte. Gaaf dat jullie vrijdag weggaan. Ik ben benieuwd. En als jullie terugkomen helemaal uitgerust voor alles wat komen gaat.  Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend? Wij gaan zondag ons bootje te water laten en als het  een beetje lekker weer  is ook varen. Ga Paul de Leeuw kijken, fijne avond, groetjes

hoi!
wat een goed nieuws! mag ook weleens. ik wens jullie een hele fijne vakantie enne wie weet gebeurt het wel spontaan..jullie zijn in elk geval ook een stuk meer ontspannen en wie weet helpt dat mee!!
heel veel succes en plezier!!

Bedankt meiden voor jullie reacties!!
We zijn nog steeds erg blij en hopen zo dat het spontaan mag gebeuren aankomende periode! En het liefst natuurlijk op vakantie.
De baarmoederkrampjes zullen wel weer ongi krampjes zijn,,,

De 17e mag mijn man zijn zaad weer inleveren en 2 juni krijgen we dan de uitslag. Wat duurt het toch allemaal lang he. Gelukkig heb ik een korte cyclus(25) waardoor ik vaak een eitje heb en dus veel kansen!

Fijn weekend allemaal
M

Terug
Bovenaan