Hoi,
Met mij alles goed. Over de ergste schrik van vorige week heen en we wachten nu gewoon maar af tot 17 mei wat de gyn te zeggen heeft. Ik hoop zelf dat we naar de VU voor icsi kunnen. Ik bedoel, als het de ene keer goed is en de andere keer slecht schiet iui voor ons op deze manier ook niet op. Ik vind die krampjes van jou toch wel spannend hoor! Ikzelf heb nergens last van maar als het al raak zou zijn zou dat ook wel erg vroeg zijn. Ik verwacht er alleen helemaal niks van deze keer. Wat goed dat jullie kinderkleding meenemen voor dat project. Ik ben echt heel erg benieuwd naar je avonturen daar. Ik hoop na je vakantie heel veel positief nieuws te kunnen vertellen en te horen van jou! Ach, eens zal het allemaal goedkomen. Gisteren bij mijn vriendin geweest, zoontje 2 weken geleden geboren....... Ik heb het je ooit wel verteld, het in 2x raak verhaal terwijl wij al een jaar bezig waren.... Het is een schatje. Ga weer even wat doen.
Gelukkig ben je er een beetje overheen, alles slijt met de tijd. Jullie gaan toch niet meteen icsi doen? Ik neem aan dat jullie dan ivf gaan krijgen?
De krampjes zijn omgezet in een beginnende ongi..grrrr. Ach, ik voelde het al. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. dat wordt een afrikaans kindje(-:
Ik hoop dat het ons beide dit jaar gaat lukken! In 2x raak, dat is een utopia. Bij mijn beste vriendin was het in 3x raak..
Ik ga ook nog wat doen, nog anderhalve dag werken!