eindelijk doorslapen


Onze zoon is van 8 juni en sinds een paar dagen slaapt ie 's nachts door! De laatste voeding is melk en rijstebloem (rond 22.00 uur) en dan slaapt ie door tot een uur of 7!
Heerlijk! Het heeft wel een aantal gebroken nachten gekost vanwege het huilen, maar dankzij de tips hier hebben we hem laten liggen en het werkt uiteindelijk echt!
 
Kwam hij nog voor een voeding dan?? Of was ie steeds wakker? Hier hebben wij er ook één die soms nachten heeft dat ie steeds wakker wordt voor de speen. Heb jij een gouden tip?
 
Haha de gouden tip om er niet meer uit te hoeven voor de speen ben ik ook wel benieuwd naar!!!
(hoef en niet vaak, maar zou heerlijk zijn als het helemaal niet meer hoeft ;))
 
mijn idee is een elastiek aan het hemeltje hangen... dan ziet het kind het altidj hangen boven zn hoofdje als het wakker word....
*kidding* veel te gevaarlijk natuurlijk.... Hier hebben we het zelfde probleem momenteel is het van 19.00-07.00 ongeveer 6 tot 10 keer dat we dr heen moeten voor een speen... pfffff Ach ooit zal het beter worden....
 
Voor de speen heb ik geen gouden tip, aangezien onze zoon vanaf de geboorte al de speen weigert...... Hij kwam echt nog voor een voeding. Hebben hem een schone luier aangegeven en geknuffeld en daarna terug gelegd en sinds een aantal nachten slaapt ie 's nachts door! De eerste keer bleef ie wel een half uur huilen, daarna werd het steeds minder.
 
tips heb ik niet want ons meisje sliep al door sinds ze een paar weken oud was.
mijn ervaring is dat als ze goed moe is ze heerlijk door slaapt.
overdag slaapt ze van 8 tot 11 en van 15 tot 17.
tussendoor is ze heerlijk aan het spelen.
 
onze zoon slaapt door sinds 2 maanden :( :(! onze oudste sliep met 7 weken al door, maar Jorn bleef heel ongeregeld komen. soms ging het een week goed, sliep hij tot 8 uur, dan weer was het 4 uur enz. en het is nog wel eens dattie om 5 uur al mekkert :p!! aangezien ik altijd snachts alleen ben komt alles voor mijn rekening :(! dan ben je het echt wel zat! hopelijk gaat de volgende dat beter doen!
 
Terug
Bovenaan