Eindelijk Duidelijkheid zeg na 24 dagen overtijd te zijn

gefeliciteerd!!!

Wat super voor je!
Maar hoe komt het dat je na 24 dagen overtijd,  pas weet dat je zwanger bent?
Heb je steeds negatief getest?

Ik ben namelijk vandaag 9 dagen overtijd en heb zaterdag voor het laatst negatief getest.
Morgen nog maar eens een testje doen.

Ik ben benieuwd naar je antwoord, ik wens je een mooie zwangerschap

Liefs Eva

Hee meis,

Van harte gefeliciteerd en een fijne tijd gewenst!!

Daniëlle

hoi, dat is goed nieuws zeg  ga er maar lekker van genieten

groetjes happy

Hoi,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik snap alleen niet dat je pas 5 weken zwanger bent terwijl je 24 dagen overtijd was.
Normaal ben je ongeveer 4 weken zwanger als je 1 dag overtijd bent, dan zou jij toch al 7,5 week zwanger moeten zijn?

groetjes Sanneke

@ Eva, ik had een hele late eisprong ofzo… ik had 18 juni ong. moeten worden niet geworden 3 dagen erna getest negatief met ong. krampjes ik d8 naja volgende rond wel weer beter dan hoor en na 7 dagen nog niks dus nog maar een x getest en was weer negatief ik d8 echt nu wordt ik gek zolang al dat kan nooit en daarna na 10 dagen nog een x getest weer negatief en toen die volgende ochtend ook negatief (2 van clearblue en 2 van kruidvat)
Toen na 4 dagen had ik sensitest besteld maar me vriend had er al 1 bij de DA gehaald!!
En s’avonds getest en 1st stond er niks en toen liep me vriend terug na boven en opeens 2 streepjes ik d8 dat ik gek werd hahaha…..
Maarja het kan zijn dat er niet genoeg hormonen in je bloed zit!!
Zo sprak een meisje op een andere site me toe dat ze met dag 51 na HA was geweest voor test
Die was negatief en op dag 60 thuis getest en die was opeens positief! Kan gewoon te maken hebben met je hormonen in je bloed!

Xxx

@ SannekeDe dkter zij idd ook als je 24 dagen overtijd ben dan al 7,5 week zwanger ben
Maar omdat ik een lange cyclus had is het iets minder en gaat ze er dus vanuit dat ik vandaag precies 6 weken ben!!!
Maar ik heb volgende week een afspraak bij de VK of GYN en dan hoor ik het
Allemaal!!!!

Terug
Bovenaan