eindelijk duidelijkheid!

He we zijn verhuisd op het forum en nieuw plaatje leuk!

maar nu de echte topic

Mara was niet de makkelijkste, nu weten we dat ze een huilbaby was en verborgen reflux had (huilbaby pas sinds nov 2011)
Nu ze weer zo erg ziek was en 6 dagen niet de 500ml vocht haalde en weer tegen dichte deuren bij ha botste was ik eht zo zat.
Toch maar weer even verder gekeken en besloten naar een ostheopaat te gaan.

Wow!!!!!!! hadden we dit maar eerder gedaan!

Ok dit waren haar klachten vanaf geboorte:
verborgen reflux-darmkrampen-zachte schedel-scheef hoofdje-vaak verkouden-slechte weerstand-oorpijn-na 11mnd tanden- laat haren- slecht praten - slecht drinken en of eten- vaak hik gehad-scheef rechtervoet -onrustig-slecht slapen enz

Wat blijkt?? Haar kieuwboogrestant is de oorzaak van ALLES! cb en ka vertelden alleen dat het weghalen van dit restant ivm mogelijke onsteking of cosmetisch oogpunt gedaan werd. Blijkt dat dit restant betekend dat er dus in de ontwikkeling iets niet goed gegaan is en juist in haar schedel-gebied.
daardoor was haar schedel te zacht en doordat die niet goed groeide en scheef ging drukte dat op andere gebieden en veroorzaakte dus de rest. via de hersenvlies via de ruggemerg naar de heup wordt het voetje scheef getrokken. Hij kon alles zo simpel uitleggen.

Ze krijgt nu probiotica om haar darmen en weerstand beter te krijgen en een paar osteopathische behandelingen om haar schedel en alles goed te krijgen.

Oh ik was zo opgelucht, eindelijk vielen alle kwartjes op de plek.
En wat was ik boos! al die stress en zorgen al die tijd, al die afwijzingen en leugens van de cb-ha-ka !

Na 1 behandeling is de innerlijke onrust minder, we hopen op meer verandering en gaan het afwachten de komende tijd. Weten wat er aan de hand is voelt al zoveel beter, serieus genomen worden en alles verklaard geeft een goed gevoel. Ik was en ben niet gek! ik had met alles gelijk!
 
wow das zeker niet fijn het is zo erg als er iets niet goed is en niemand je lijkt te lkunnen helpen. weet echt hoe je je voelt
fijn dat de osteopaad een uitkomst bied en wel kan helpen. ben benieuwd hoe het afloopt hoe ze er aan is na een paar behandelingen.

gr
 
we hebben inmiddels de 2e behandeling gehad

ze had een kleine terugval, dat is de 1e week normaal maar daarna had ze keelonsteking en verhoging. dus ff geklungeld.

Nu is het weer gestabiliseerd

Ze is rustiger, de innerlijke onrust is weg
ze slaapt beter nachts
Dat waren de 2 hoofdpunten waar ik hee erg blij mee ben

we hebben over 1,5 week weer een behandeling en ik hoop dat ze beter gaat drinken en haar rechtervoet rechter wordt.

Praten doet ze nu al meer, nou ja ze zegt nu woorden 1x na en slaat ze dan op, ze communiceert wel duidelijker dan ze al deed en doet het echt super op de peuterspeelzaal.

 
Terug
Bovenaan