A ANONYMOUS_USERNAME okt 28, 2011 #9 Gefeliciteerd. Ik ben 31 en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben uitgerekend op 21 mei. Gezellig dat je mee komt kletsen. Geniet ervan. Liefs
Gefeliciteerd. Ik ben 31 en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben uitgerekend op 21 mei. Gezellig dat je mee komt kletsen. Geniet ervan. Liefs
M mamaQuinn okt 28, 2011 #10 Gefeliciteerd, geniet ervan.. Ik ben 21 en dit is mijn eerste zwangerschap.. Leuk dat je ook mee komt lezen/schrijven. Liefs Inge
Gefeliciteerd, geniet ervan.. Ik ben 21 en dit is mijn eerste zwangerschap.. Leuk dat je ook mee komt lezen/schrijven. Liefs Inge
E emerenia okt 29, 2011 #11 gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!! geniet er van . heel leuk idee om het de meiden zo te vertellen ! en 9 maanden is indd erg lang . ik hoef gelukkig nog maar 6 maanden want ben nu 12 weken en 2 dagen .
gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!! geniet er van . heel leuk idee om het de meiden zo te vertellen ! en 9 maanden is indd erg lang . ik hoef gelukkig nog maar 6 maanden want ben nu 12 weken en 2 dagen .